Gå til innhold

Takk for meg =)


Mai-mamma!

Anbefalte innlegg

Da er det siste dagen min her i 1 trimester. I morgen er endelig dagen jeg har ventet så lenge på og jeg hopper over i 2 trimester. Ønsker alle dere nygravide lykke til fremover. Vet at dagene kan bli lange og ventingen utholdelig innimellom. Man har mange plager og bekymringer og det er vanskelig å venne seg til at kroppen forandrer seg. Men det er absolutt vært det. Nå har kvalmen gitt seg, energien har kommet tilbake og magen begynner for fullt å forandre seg. Og det beste av alt er at på kjøleskapet henger bilde av den aktive og friske lille babyen vår! Lykke, lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og lykke til.

 

Jeg kommer også snart etter. Er 10+5 i dag. Så ventetida blir kortere og kortere til jeg kan gå over i 2. trimester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :o) Jeg kommer etter til søndag. Bare 2 dager igjen. Er ikke helt kvitt kvalmen enda, men klarer nå å være våken til både 21.30 og 22.00 nå så det betyr vel at det går rett vei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai-mamma!

Jeg også har siste dagen min her i dag. Det skal bli så godt :)

 

Har du termin 28 mai du også da? Jeg er litt usikker på min termin, men utfra siste mens så er jeg 12 fullgåtte uker i morgen :)

 

Da sees vi i 2.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...