tvilling73, 05/07 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Har funnet meg en butikk som selger fjorårets trolldress til 600 kr. Dette er første mann så har ikke hatt dresser før!! Jenta mi er 10,5 mnd. Jeg lurer på hvilken str jeg skal velge. 80 eller 86. Den kan vel brukes hele våren og høsten hvis jeg velger 86, samtidig må hun jo ikke svømme i den i vinter. Noen som vet om str er store eller små. Egne erfaringer? Noen som vil skryte litt av troll-dressen sin eller komme med kritikk??
Guttemamma x 3 Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Vi hadde trolldressen i fjor vinter. Kjøpte størrelse 80 og den passet fra han var ca 75 cm til han var ca 80 cm. Uten fôr kunne han bruke den til han var ca 82 cm. Synes Trolldressen var veldig bra. Fint at den kan snøres litt i livet for da sitter den litt bedre. Brukte også bare ulldressen i vogna og i bilen. Foreløpig bruker han vår- og høstdressen fra Reima (som jeg fant på salg), men når det blir veldig kaldt må vi nok kjøpe en tykkere dress. Du vil vel ikke dele tipset på hvor vi får kjøpt billig troll-dresser? ;-))
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Oj, det var BILLIG. Er du sikkert på at det er Trolldressen med ULLFOR og ikke fleecefor du har sett. Viss det er med ullfor er det en utrolig bra pris. LØP OG KJØP.... Gutten min på 2,5 år har str. 98 Hadde kjøpt str. 86. Snør den godt inn i lievt så passer den nok bedre og hun slipper å svømme i den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå