Gå til innhold

Har dere fått igjen mensen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter, men ser ikke tegn til den enda.. Går ikke ned i vekt i det hele tatt, så håper den kommer snart slik at vekta kanskje får litt fortgang på seg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen mensen i sikte, takk gud for det.... ;) Og "bare" 5 kg igjen å ta av.....det hadde sikkert gått litt raskere nedover hvis jeg ikke hadde vært så glad i sjokolade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke sett noe til den, nei.

 

Men jeg var så fornøyd i morges. Har ikke veid meg på ett par uker, vekta har stått stille etter at jeg raste ned masse kilo de første ukene etter fødsel. I dag oppdaget jeg at jeg har gått ned enda en kilo!! Jippi! Så nå er det faktisk bare to igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk den på 3 mnd dagen til Isabella. Kan ikke akkurat si at jeg hadde savnet den ... :-/ men men ... sånn er livet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått den ennå, og jeg får den vel ikke heller så lenge jeg går på ceracette? Lillegutt er nå 3,5mnd. Deilig.Savner ikke mensen i det hele tatt. Er ett kilo mer nå enn jeg var før jeg ble gravid. Ammet i ca 1,5mnd. Da ble det tomt. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens enda her, det kan ta lang tid så lenge en ammer.

 

Lillegutten min spiser og spiser, og holder på å spise meg opp.... (litt overdrevent det, da), så jeg er lettere nå enn jeg har vært på flere år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer mensen som vanlig første gangen, eller blør man mindre? trodde jeg hadde fått mensen, men *unnskyldfordetaljer* det var jo mer som om at jeg hadde kuttet meg på et papir og that's it. Så jeg får vel vente i en liten mnd til å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...