Gå til innhold

Noen flere som har vondt i leddene i fingrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36...kom plutselig bare over natten for ei stund siden.

Har bittelitt vann i kroppen...kan det være årsaken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fekk åg litt vondt i fingrane då eg fekk vann i kråppen, så kan jo vr årsagen..mn eg vett isje.

Skrevet

De er ikke direkte vonde, men de føles veldig stive og er vanskelige å bøye. Noen på jobb sa at hun også hadde vært sånn, og at det var vanlig pga vann i kroppen. Så satser på at det er årsaken? Har ikke noe hevelse andre steder i kroppen, men fingrene er litt pølser ..

Skrevet

Jeg har iblant vondt i leddene i fingrene, spesielt om natten/morgenen. Begynte i sommer med at jeg fikk carpal tunnel syndrom, dvs at pga hovenhet og mer vann i kroppen så blir nervebanen fra håndleddet ut i hånden trangere og det førte til at en eller flere fingre plutselig sovnet og mistet følelsen, prikket bare i de. Så gikk dette over en periode.

Men nå har fingrene blitt mer hovne, og nå er det sånn at jeg kan våkne og enten ha noen fingre som sover, eller at fingrene bare er vonde og vanskelig å bøye/knytte hånden. Det er som du sier fordi det er mer vann i kroppen. Har hørt om flere som har det, så det er neppe noe å bekymre seg over...men ubehagelig er det!

Skrevet

Det er pga vann i kroppen, ja. nettopp fått tips om at akupunktur kan hjelpe..

Skrevet

jepp...det er pga vann i kroppen..jeg hadde det med førstemann...det presset skikkelig i fingrene husker jeg....vondt og ubehagelig...jeg hadde ødem på 3 på slitten...veldig mye...så ut som en flodhest...man får trøste seg med at det forsvinner ganske fort da....

Skrevet

Jeg har også vonde fingre pga vann i kroppen. Merkelig nok kom vonde ledd før jeg hadde mye vann - de kom på 0-1, nå har jeg 2 (uke 39) og synes ikke det er så ille lenger. Kanskje jeg bare har vent meg til det. Det går litt opp og ned, men har pølsefingre og vonde ledd hver morgen.

Skrevet

Jeg er også i uke 36 og har vondt i leddene i fingrene. spurte min jordmor om dette og hun sa det kom av vann i kroppen. hun sa også at det bare var bra, da det er tegn på at morkaken fungerer som den skal. I følge henne får ofte kvinner som ikke har noe vann i kroppen mindre barn..

Skrevet

Jeg sliter jeg og med dovne hender og prikking i føttene. Carpal tunnel heter det med hendene. Man kan få kjøpt skinner på apoteket. Er visst ca kr 400 stk, så jeg gidder ikke investere så sent i svskapet. Har jo bare 13 dager igjen til termin. Men det er fryktelig ubehagelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...