2barns mor Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Her sitter jeg med verdens nydeligste guttunge. Kun 1 dag gammel.... Tobias kom til verden i går, 081106 kl 0103 ved St. Olavs Hospital i Trondheim. 4345 gram tung og 53 cm lang. En skikkelig god plugg! Riene begynte 0811 kl. 1330, rier og rier.... jeg kjente at noe var i gang iallefall, så jeg regnet med at tiden var inne. Hadde ul termin 0511, så mente det var på tide. Med jenta vår på 2 år fødte jeg 3 dager før termin, nå skulle jeg altså gå 3 dager over... Riene tiltok utover dagen, fikk sovet litt, men tenkte i 17 tiden at jeg måtte begynne å se på klokka, da var det 15 min. mellom. I 19 tiden, etter bading av lillejenta og litt bøy og tøy var det 7 min. mellom. Når kl. var 2030 ringte jeg min mamma, som skulle komme å være barnevakt. Hun spurte tidligere på dagen om noe var i gang, men jeg orket ikke så mye mas så jeg sa at jeg ikke kjente noenting enda... jeg trodde ikke at det gikk så fort nei... Hun kom og kl 2130 var jeg kommet på sykehuset. Hadde kun 5 cm åpning da, og 4 min. mellom riene, så dette skjønte de ikke. Fikk meg opp i badekaret og da skjedde det ting etterhvert..... Fra 6 cm til full åpning gikk det en halvtime!!! Så 3.5 time etter innkomst var Tobias ute. Blødde minimalt og ingen rift i det hele tatt. Tror barnepleieren misunte meg dette... hørtes iallefall slik ut, hun skjønte ikke at jeg skulle slippe å sy... Etter noen timers hvile på Føden, ble det tur i golfbil til Pasienthotellet. Dro hjem i dag kl. 1200. Alt bra med både far, mor, søster og lillebror.
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer så mye med gutten Tobias Håper dere koser dere Idag har jeg lest 3 historier om 3 ulike Tobiaser.. Vi venter også en Tobias veldig poppis det navnet gitt
seff Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer så mye :-) Kos dere masse framover!
adelia*termin 18/10* Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 gratulerer med tobias. kos dere alle sammen:))
lissin Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Gratulerer så mye!!! Fint du slapp å gå lengre på overtid!!! Nå er det jammen min tur også snart, det må det jo være. Er storesøster stolt??
wicca Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Gratulerer så mye Skikkelig drømmefødsel det der Kos dere massse!
Nicki_81 Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Fin historie. Gratulerer så mye, og kos dere masse fremover
mor til prins Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 masse gratulasjoner fra meg også. jeg er 3 dager over termin i dag. håper.
Gjest Skrevet 10. november 2006 #14 Skrevet 10. november 2006 Gratulerer med store Tobias og lykke til videre fremover :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå