Gå til innhold

Når fortelle til sjefen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fortalte du til sjefen at du er gravid?

Kjedelig viss h*n får vite det av noen andre....

Vet at det ikke er så poppis på min jobb fra før(grunnet mye oppsigelser og opplæring av nye..), og da vil jeg selvfølgelig fortelle det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fortalte det i uke 8.. måtte ha noen små tilretteleggelser så da hadde jeg ikke så mye valg..

Tror de fleste sjefer tar nyheten ganske profesjonelt. De fleste vet at jenter ofte blir gravide, og er noe de må leve med i arbeidslivet;) Så sjefen din blir nok ikke så veldig sint, selv om det kanskje ikke passer så bra for bedriften akkurat nå... ;)

Skrevet

Jeg fortalte det i uke 16 synes det var greit, for da begynnte arbeidsbuksa å bli for liten og synes det var passelig på tide da... Han ble kjempegla å ga meg masse info om rettigheter osv:-) Men sa jo at det ble trist når jeg gikk i permisjon ,men han var gla på mine vegne! For å si det sånn bedre å si det selv:-) Sånn som hun over ,han blir nokk ikke sint de takler en slik situasjon uansett, eller vanligvis!!!

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg fortalte det nylig. I min jobb er det viktig å planlegge fremover. Sjefen ble kjempeglad for at jeg fortalte det tidlig slik at han kunne begynne å planlegge allerede nå hvordan han skal gjøre det når jeg går ut i permisjon.

Skrevet

Jeg fortalte det med en gang jeg fant det ut, fordi jeg hadde bekkenløsning sist, og ville prøve å unngå det denne gangen. Sjefen min visste at vi prøvde, så hun ville jo skjønt det fort uansett.

Hos oss har det vært sinnsykt mange gravide i det siste, så gruet meg til å fortelle, men det gikk jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...