Gå til innhold

kan man være gravid selv om mensen kommer...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk mensen 5 dager for seint denne gangen!! aldri skjedd før!! har hatt regelmessig mens jeg. Jeg går på trionetta ppiller. Men glemte en pille på forrige brett... Jeg har rare smerter i magen. stikksmerter under ribbena. Fikk mensen da etter ca 5 dager (for sent) og har nå blødd veldig lenge... over 1 uke! hva er dette? kan jeg være gravid?

håper jeg får noen svar fra dere jenter!!

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikke du er gravid..... men man skal aldri si aldri.

Vet det går an å blø omtrent når man skal ha mensen når man er gravid.

Men jeg hadde det sånn et par ganger selv da jeg gikk på pilla. Stadig forsinket og til tider lengre og kraftigere blødninger. Og jeg glemte fler enn en pille. Jeg var aldri gravid. Heldigvis.

Men er du usikker så kan du jo teste for sikkerhets skyld da. Som sagt, man skal aldri si aldri!!

Klem

Skrevet

Ja, det kan du. Men det er kanskje ikke helt vanlig tror jeg. Jeg bloedde i et svangerskap i uke 5, foerst litt spotting en dag, saa en kraftig bloedning noen dager etter. Jeg var like gravid og alt var i orden. I dag er det en liten jente paa 2,5 som rusler rundt og er like hel...

Hva vet jeg, kanskje to egg befruktet, og et som ville ut? Kanske rester av forrige mens? Kanskje noe annet? Det vet jeg ikke, men alt gikk greit, jeg hadde etter det et fint svangerskap og ikke noen problemer.

Men, kjaere deg, har du blitt gravid fordi du har glemt EN pille, ja - da har du skutt gullfuglen, eller funnet naalen i hoeystakken, hehe... Det er godt gjort.

Lykke til, ikke minst med aa fordoeye at du evt er gravid dersom det ikke var planen (blunk, blunk)

Skrevet

Opplevde det sammen en gang jeg også, og frykten for å være gravid da fikk meg nok til å kjenne de merkeligste magevondter. Kan det være at mnes blir ekstra kraftig fordi endometriet (tror det er det blodlaget i livmoren heter) har hatt 5 ekstra dager å bygge seg opp på, og ergo at mer skal ut?

Skrevet

ble gravid da jeg glemte en p-pille for en del år siden.. Være forsiktig med sånt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...