Gå til innhold

Vekta vil ikke ned

Anbefalte innlegg

Grrrrrrr, vekta mi vil ikke ned.

Trener Jazzercise 2 ganger i uka, går tur hver dag ( dvs springer etter en aktiv 2 åring ).

Spiser 2 brødskiver til frokost, 1 brødskive til lunch, 1 banan til mellom måltid, middag og 1 skive til kveldsmat.

Trenger tips til hvordan jeg skal få vekta nedover. Bør ta av 20 - 25 kg. Er 160 cm høy.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7031460-vekta-vil-ikke-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis en yoghurt i stedefor banan som mellommåltid, og gjerne noe mellom frokost og lunsj. Tre hovedmåltider om dagen, og tre mellommåltider, tilsvarende en yoghurt, et eple eller lignende.

Men husk at muskler veier mer enn fett, og fettet må byttes ut før man ser resultater =)

Lykke til!

• 1 måned senere...

Hei, du sier ingenting om hva du har paa broedskiva..Saa fra hva jeg kan se, spiser du veeeldig mye karbohydrater..Jeg tror jeg ville kuttet ut litt..Geks til Frokost, kan du ta en broedskive, men med eggeroere eller kokte egg (holder deg ogsaa mett lengre),avhengig av hvor lenge det er mellom frokost og lunch, burde du kanskje ha et mellommaaltid (frukt el noe) ha ett godt kjoettpaalegg pa lunchskiva( evt spis en god lunch og spis litt mindre til middag), evt spis en salat med noe godt i..(variasjon er ogsaa viktig), kutt ut bananen og ta en annen frukt, eller en joghurt, Kos deg med middagen, spis variert, men ikke for mye karbo.. Og kanskje kutt ut den broedskiva paa kvelden..Blir du sulten saa spis et eple eller noe..

Annonse

for meg virker det ut som du spiser for lite. dette er sånn ca hva jeg har spist og jeg har mista 40kg på 1 år.

2 brødskiver til frokost

knekkebrød til mellom måltid, el youghert

2 skiver til lunsj

middag. En porsjon

2 skiver til kvelds.

med magre produkter! Helst matvarer med under 10g fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...