Gå til innhold

Noen slitere fra Ålesund her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke med i fub forum da nei. Hvordan fungerer det da? En slik side som dette eller?

Har ikke vært til utredning enda, kun vært hos fastlegen som har tatt blodprøver. Skal til gyn neste mandag, fått time hos Ibsen på Daaeskogen. Det var laang ventetid med han.

Jeg bor på Moa, er 29. Hvor gamle er dere da?

Annonse

Har du noe som tilsier det da? Jeg har prøvd å lese litt om det men komt til at det ikke kan være med meg. Så hva i verden kan det da være?????? Forstår egentlig ikke det... Alt ser ut til å være bra. Har hørt mye fint om Ibsen av de som har vært med han før, heldigvis. Fri fra jobb du å idag?

Jeg har fått time til neste mandag, og med beskjed om å ta med samboern. Er litt spent på hva som skal skje der. Kan jo gi deg referat av det da, så vet du vel litt mer til din time kanskje. Blir jo litt spennende. Er dere innstilt på å begynne med IVF dersom har råder til det? Jg er klar som et egg!! Er så lei av det her, føler det er bare å komme igang med et eller annet!!

jeg har time neste tirsdag...vil gjerne høre om din time. Fikk beskjed om å ta med samboer og møte fastende. Lurer på hva som gjøres første time...savner litt info om akkurat det. IVF....hmmm...er ikke det litt tidlig i fasen da? Men, jeg er med på ALT, absolutt alt som kan gjøre meg gravid.....

Ibsen er kjempeflink! Jeg gikk til ham da jeg bodde i Ålesund og der var volvat :-)

Jeg er 29 år.

Fub forum er som her bare at det er for ufb'ere bare, med mange frskjellige forum. Der er chat og man kan ha egen dagbok. Så bli med på fub treff i jula da? Sist hadde vi det som sagt på Moa...

Annonse

Har vært litt på fub forum nå å sjekket ut, men trenger litt tid å bli kjent der tror jeg:-) Er det mange herifra som er der inne da, og på møtene? For til nå har vi vært tre stykker her på denne tråden. Men blir sikkert med om det passer, julen er litt travel sånn jobbmessig for min del men det går vel bra:-) Spennende det da. Vi tre her er jo kommet ganske likt da. Fint å igjen høre at Ibsen skal være hyggelig.

Jeg er også fra Ålesund, rettere sagt spjelkavik!

Bor i Trondheim nå, og jeg er 28 år.

Oppholder meg inne på assisitert befruktning- sidene, da vi holder på med IVF. (Er også inne på fub.)

Begynte prøvingen for 3 år siden, og det har vært mange opp- og nedturer siden den gang...

Var forresten til Ipsen i sommer, da jeg var hjemme på ferie. Dyktig fyr.

Så han er absolutt å anbefale ja:-)

Klem-

Heisann alle ålesundere!:)

jeg er også fra ålesund bor i spjelkavik/moa og er 26,jeg hører egentlig mest til på ass.befruktning,skal i gang med 1.ivf i desember...men er endel innom denne siden også...

Litt skummelt er det jo for oss som ikke har vært med før. Noen av dere som var med på sommertreffet på moa da? Har dere forresten fortalt venner/familie at dere sliter? Det har igrunn ikke vi. Noen vet det jo, men vi har snakket lit om å bare buse ut med det snart. Men det er alltids en del folk man ikke vil skal vite det også, og det er vel lett å bli fort spredd til alle..

Ja venner og familievet at vi sliter. Syns det er greit å være åpen om det :-) Var ikke på treff i sommer, men var på et treff i oktober med ei fra fub, og har lyst å treffe henne igjen. Så tenkte fub og slitere kunne slå seg sammen? Ta en kaffi på moa? kansje 22 desember sånn kl 14.00 eller noe?

da kan ikke jeg være med vertfall..er ikke det bedre i romjula da?:)mye å ordne før jul og mye jobbing i tillegg..

Familien vår og de fleste venner vet at vi skal ha ivf,men nesten ingen på jobben vet det,jeg begynte der kun for ett halvt år siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...