Gå til innhold

ALDRI hatt økedag?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ei jente på nå 3 1/2 mnd, og begynner å stusse litt på at vi ALDRI har hatt økedag, ikke som jeg har merka hvertfall!!! Hun spiser sjelden, ca 5-6 ganger i døgnet, da i max ti minutter... Prøver jeg å tilby oftere enn hver 4. time er hun ikke interessert. Idag har hun f. eks spist kl. 02, 06 (kun bittelitt)10, 16 (hun nekta plent å ha noe mat før den tid...!!!), 18, 19.30....Lurer veldig på om jenta mi får nok mat?

Det skal sies at hun er blid og fornøyd 99% av tida, og veldig aktiv. Hun har endel våte bleier i døgnet, og har avføring hver 4-6 dag...

Er det mulig å aldri ha hatt økedag, men likevel ha nok mat til henne? Hvordan vet jeg om hun får for lite? Hun gråter aldri etter mat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vekten går oppover og ungen virker fornøyd, så har du nok nok melk. Noen babyer suger veldig mye veldig raskt. Fortsett å tilby puppen ofte du. Kanskje du også bør amme et roligere sted enn "overalt". Jeg måtte begynne å amme på soverommet - for at babyen min skulle spise skikkelig. Er så mye å bli distrahert med vett... :-)

Skrevet

hmm, har prøvd å amme i tussmørket på soverommet, men måtte ha ei bittelita glipe på døra for å se puppen, og jaggu var glipa mer spennende enn puppen:) Er utrolig hvor nysgjerrig det går an å være:D

Veide hos HS igår, og hun følger sin egen kurve, er og har alltid vært lita... Nei, jeg får vel tro hun får nok mat, er bare så mystisk med disse økedagene jeg har hørt så mye om...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...