Gå til innhold

Nytt DIB-treff i Oslo onsdag 15/11?


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

Blir dere med på treff igjen onsdag i neste uke?

Hvor skal vi møtes?

For min del kan vi godt møtes her, jeg synes bare det er koselig med besøk. Men det er jo ikke egentlig min tur, så om noen andre har lyst på besøk også, kan vi godt ta det der... :o)

 

Har mailet med to fra juni-klubben. Det er ei som kanskje blir med neste onsdag, hun andre blir kanskje med om noen uker.... :o)

Jo flere vi er sammen, er sammen, er sammen... *traller*

 

Hilde H. reiser på ferie til helgen og blir borte i tre uker. Heldiggrisen! (Ikke misunnelig, nei!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir med, jeg. Kan godt ta det hos deg, bare koselig det:-) Fikk ikke blitt med sist onsdag, vogna punkterte tirsdag kveld, så kom meg ikke noe sted. Var litt vanskelig å levere Emma og siden jeg ikke hadde vogn til Sofie! Men, nå er den i orden, så da kommer vi gjerne. Kan du maile meg adressa di med veibeskrivelse? Tar nok t-bana tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøksrunden startet hos meg, og siden alle har hatt det hjemme hos seg 1 gang nå så er det vel min tur til å invitere igjen. :)

 

Men hvis Carina gjerne vil ha treffet til uken, kan jeg invitere neste uke der igjen... Hva synes du, Carina?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bare initiativet til å starte debatten... :o)

Jeg kan gjerne invitere folk hit, men jeg kan like gjerne gå bort på besøk! Så vi kan gjerne dra til deg!! :o)

Så kan jeg få se mer på den fine utsikten din! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Oslo er det dere hører til? Har treff?

Bor utenfor Oslo (Lillestrøm), men hadde vært moro å vært med på treff med julibarn!!!!

Har babysvømming på Onsdager, så den dagen er uaktuell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har treff hjemme hos hverandre eller på kafe. Møtes hver onsdag kl 11 på formiddagen. Rekker du ikke å bli med før babysvømming da? Hadde vært koselig om flere ble med, og Lillestrøm er ikke langt unna:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge skal du gå på baby-svømming, da?

Synes å ha lest at du har gått noen uker, så da er det vel bare noen uker igjen?

Vi har møttes fast hver onsdag, er så grei dag, for vi har barseltreff med helsestasjonene andre dager.

Og så møtes vi så tidlig som 11 for det er så kjekt å komme seg hjem før rushen + at to stykker skal hente i barnehage...

 

Ser ut til at vi skal treffes hos Hilde nå førstkommende onsdag, hun bor på Lindeberg, så det er jo på Lillestrøm-kanten av Oslo. Om du har lyst til å ta en liten tur etter baby-svømming er du hjertlig velkommen! Gjør jo ingenting om jenta di sover... Vi kan jo skravle allikevel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ca 15...

Aina må gå litt før for å hente i barnehage, hennes barnehage stenger 15. Hilde M og Hilde H har også større barn i barnehage som de må hente.

 

Men jeg har ingen planer, så jeg kan gjerne sitte og skravle litt lenger! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....mange Hilde'er her.... :) Men jeg (Hilde Andrine) som skal ha treffet har ingen å hente i bhg, er selskapssyk så det holder og vil gjerne ha besøk av skravledamer. Du er hjertelig velkommen etter babysvømming, Tiny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det treff hos meg 15. november. Til dere som har vært her før, men som ikke helt husker hvor jeg bor, og til dere nye som ikke har vært med før, men lurer på om dere skal ta sjansen.....mailadr min er [email protected]

 

Send meg en mail, så sender jeg dere reisebeskrivelse :D

 

Jo flere som vil være med, jo hyggeligere blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dytter til toppen :o)

 

Carina kommer og Tine kommer etter babysvømming...

Noen flere som har lyst til å komme? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok avlyse nok en gang, blir sprø av meg selv snart! Emma skal på barneklinikken på Ullevål kl13 på onsdag. Skal få svar på røngtenbildene og videre utredning på hvorfor hun er så liten. Alt jeg skal klaffer alltid på onsdager, dere har ikke lyst å bytte dag vel? :-)

Dere får kose dere masse, håper jeg får blitt med neste gang, blir litt sprø av å gå hjemme nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også en tur:-) blir litt tullete med reisevei nå, pga hele linje 3 er jo stengt nå:-( men finner vel en buss...må da bare passe på å komme meg hjem før rushen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...