Gå til innhold

er litt lei jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

enda har jeg igjen 9 dager igjen til termin...men har de siste dagene begynt å bli så lei...

noen som vil sende meg litt fødestøv så jeg kan få fart på sakene? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kan tenke meg at du begynner å bli lei nå ja.

Jeg sender alt eventuelt fødestøv som måtte befinne seg hos meg, for min lille krabat får ikke lov til å komme ut før nyttår (det kan bli snaut ja!) :o)

Skrevet

hehe takker og bukker jenter:)

Skrevet

Noen av de siste innleggene snakket om modningsakupunktur... vet ikke hva det er men det kan jo hjelpe!? min venninne som kan mye om urter anbefalte ellers te på bringebærblader. skal vist smake fælt, men det er et råd jeg ikke har hørt før, så kanskje det betyr at det faktisk fungerer ( i motsettning til alle andre rare råd)

Skrevet

Vet hvordan du har det... Har selv 9 dager til termin. Prøver å få dagene til å gå; sover litt, sitter på bim, lager mat, vasker litt, skrur på tvn men der er det sjeldent noe, tar tid på kynnere, sitter påbim, lager mat, vasker litt....spennende. En får liksom brukt seg selv...ironisk. Men vi er heldige som skal ha barn. Tenk så spennende dette her er og noen får aldri muligheten til å gå gravide selv. Jeg skulle gjerne hatt litt fødestøv til deg, men har dryssa det her hjemme...he, he.. Har hatt noen vonde kynnere i kveld, føler at det kanskje kan skje noe snart. Men får se....

Lykke til! Håper du slipper å vente lenge da:)

Skrevet

takker for råd..

tror ikke modningsakupunktur blir så veldig aktuelt...har nemlig ekstremt sprøyte/nål skrekk:S

men bringebærblader kan jeg jo prøve...

Skrevet

har hatt en eneste kynner i hele svangerskapet jeg:) hehe

virker som dette kommer til å ta litt tid...men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves...er det ikke noe som heter det da? hehe

lykke til, til deg også da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...