Gå til innhold

hva gir dere halsbrann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste jeg med sikkerhet kan si jeg får halsbrann av, er brunost. Hadde litt oppheng i det en periode, og da var halsbrannen på topp. Ble faktisk bedre med en gang jeg sluttet å spise det. Og så lurer jeg litt på om epler er halsbrannfremkallende. Men det jeg kjenner mest er at jeg får enormt mye mer halsbrann de dagene jeg jobber enn de dagene jeg er hjemme (er 60% sm, så jeg jobber bare to dager i uken). Er lærer og må derfor bøye meg en del på jobb. Dette er IKKE bra for halsbrannen min. Og det eneste som hjelper er melk. Burde vært sponset av Q melk. Drikker kanskje 2 liter skummet om dagen :)

Har ikke klart å finne noen sammenheng mellom hva jeg spiser og når jeg får halsbrann. Det de sier om sterk mat og kullsyre stemmer iallefall ikke på meg, så da bare fortsetter jeg med det, heldigvis. Klarer meg forøvrig bra med en LINK-tablett i ny og ne...

Annonse

Det mæste gjer mæ halsbrann førr tia... i går fikk æ det a grandis også... skal vær gla når babisn kommer ut og æ kan et meir normalt... men kommer vældi tel å savn å spis løk da... ja, ja.. overlev vel det dene gangen også...

Æsj bærre æ læst om halsbrann og tenkt på det så bynnt det å brenn :(

Annonse

Alt mulig som blir fortært etter kl. 19 om kvelden gir halsbrann hos meg.

Er jeg ikke flink og holdermeg unna kjøleskapet om kvelden, så får jeg svi hele natta - bokstavelig talt...

Men merker godt det blir verre av junk-mat (pizza og tex-mex særlig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...