inventum Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 ....her kommer gravidedryss til alle som ser frem til termin rundt 4, 5, 6 eller 7 august Anyone? Hvordan har dere det? spent,målt EL hele uka?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. november 2006 #2 Skrevet 10. november 2006 Heia Hører til her inne jeg (trodde det var 48) Ifølge utregningene på babyverden har jeg evnt. termin 08.08.07 Så krysser virkelig fingrene for denne ppèn. Nå skal vi ta det med ro, og bare kose oss. Har mine fruktbare dager i dag, og 4 dager frem, så får håpe det blir litt sex. Har prøvd så lenge, og hatt så mange skuffelser nå, at vi tar det hele veldig med ro. Hva med deg? Måler hver dag med ladycompen og plotter inn i ff charts Ellers sjekker jeg livmortappen og sekret
*Bea* & bitteliten Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 Jeg hadde EL på mandag, så nå er ventetiden frem til IKM i gang. Bare 7 dager til jeg kan teste med CB 3 dager før test IKM er 20/11. Hvis jeg har en spire i magen får jeg termin ca 1. august
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 rart at det ikke er flere av oss. er liksom første gang. he he. de andre har jo allerede traska over. jaja vi får holde sammen vi som kan, glise. kjenner at jeg har EL i dag eller i morgen, åpen tapp og alt er i orden. blir nok bare sngekos denne helga he he dere da?
nynne78 Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Jeg er også her! En sånn tråd har jeg aldri vært med på før. Jeg har ikke engang tenkt på termin på dette tidspunktet. Rart å tenke på. Jeg har målt el denne uken og fikk en ganske sterk strek på onsdag. Det var siste testen så jeg satser på at det skjer i disse dager. Har vært en tung og lang høst. Hadde MA i midten av august, og så har det tatt tre måneder å komme i gang med eggløsning og mensen. Jeg fikk til slutt noen piller av legen for å få i gang sakene. Nå er det første ordentlige el etter MA og jeg er veldig spent. Men tør ikke håpe på noe. Har vel lært at tålmodighet er helt nødvendig i dette spillet. Nyt helgen med deres deilige menn : )
Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 jeg skal ha tr den 20 og rengner med å få den, hoppe over sexen på søndag, mandag og tirsdag, føltes veldig tom de dagene jeg gjorde det valget, men riktig i etter tid. Skal på skole igjen fra 12januar, så vi venter med å prøve aktivt igjen til slutten av desember. Men man kan jo aldrig vite, kansje slo det til denne gangen når vi ikke stressa med å få det til å klaffe, jeg legger meg ikke ned å depper om jeg ble gravid, da blir det gledes hyl og hopp i taket for min del. Så jeg slenger meg på denne gruppa jeg
inventum Skrevet 11. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2006 Å - så hyggelig at vi er flere i uke 47 ...selv om ingen av oss kanskje på dette tidspunktet vet om vi er gravide ennå Jeg hadde eggløsning i går, kjente det først selv den 9 nov, tok Clearblue Digital eggløsningstest i går og den var positiv hele dagen (tok 2 tester i går). I dag var det ingen eggløsning, så man må søren meg følge med! Vi har kost oss hele uken, og to ganger i går, så vi bør vel ha en god sjanse dersom alt er i orden. Jeg slutttet på p-pillen i oktober, fikk mens 28.oktober og eggløsning på dag 13 - sitter'n nå, da har vi flaks (men jeg er optimist, for det samme skjedde meg for 6 år siden da førstejenta kom til). Etter mens den 28.okt har jeg følt meg helt rar, har beskrevet det et par steder her inne også. At noe var på gang i kroppen (eggløsning), det var helt tydelig, men jeg kunne jo ikke vite etter 6 år med pillen. Så jeg målte EL fra tirsdag til i går, og EL kom som den skulle med 27 dagers syklus (ref p-pille syklusen min, fra 26-28). Var redd for at jeg hadde missa den! Før/midt i eggløsning har jeg hatt følgende symptomer: (hva har dere hatt?) - oppblåst og litt action i magen (som ved mens) - litt småkvalm - varm, tempratursvingninger - rød i huden (ansiktet) med nupper Nå, rett etter eggløsning er dette mye bedre, varmen, hudfølelsen er helt borte, men at det skjer noe i magen det kjenner jeg. Så da er det å vente da jenter, på mens innen 14 dager eller ikke PS Forrige gang tok jeg gravidetest minst 4 dager før mens, og den kom ut positiv - så kanskje vi ikke trenger å vente fullt så lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå