turbogutt Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hvilken fingermaling brukte du på avtrykkene du skrev om i et innlegg her? Har nemlig prøvd, og det ble så klinete, og vanskelig å vaske av lillegutt den malingen(fra panduro) som jeg hadde. Vil så gjerne lage avtrykk jeg også
-carina- Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg er jo ikke juni-stjerne da... Men jeg kan jo fortelle at jeg brukte bare stempel-pute fra hobby-butikk. De er visst giftfrie og kan brukes til barn. (Det står så på stempel-puta!) Den finnes i mange forskjellige farger og er veldig lett å vaske bort! )
turbogutt Skrevet 10. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2006 takker for tipset:) Men lurer på om det blir godt tykk? Innbiller meg at det blir litt"blassere" liksom, enn maling?
-carina- Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Har bare prøvd med svart og ikke med andre farger... Svart blir i alle fall veldig svart og tydelig... ) Samtidig er ikke stempel-fargen så "tykk", så du kan se enkelte av linjene i huden. (Har ikke prøvd på hånda enda, da gutten min ikke har mistet griperefleksen enda, men det blir veldig bra på føttene!) )
turbogutt Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Da skal jeg prøve det. Hva heter stempelputa da, og hvilken butikk har du kjøpt den i?
-carina- Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Nå har jeg lagt inn ett lite bilde av Karstens føtter på hjemmesiden vår... Gå inn på www.tolstrup-snapa.com, klikk deg inn på Karsten, og velg Karsten 2-3 mnd... Nederst på siden der finner du et bilde av Karstens føtter fra stempelpute! De er litt sortere i virkeligheten enn det jeg fikk til når jeg scannet de inn og la ut på siden vår... Stempelputa (Versa Color heter den) kjøpte vi på den lokale hobbybutikken her jeg bor (Stovner senter her i Oslo), men vil tro at de har stempelputer i alle hobby-butikker. Bare les på baksiden at den kan brukes til barn. De hadde flere forskjellige farger i den butikken her, og det er en liten butikk... Ellers kan jeg nok tenke meg at Panduro har stempelputer, de finner du jo på nettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå