Gå til innhold

Desember: Skeptiske barn..

Anbefalte innlegg

I dag er det 3 gangen på rad junior hyler når onkelen kommer på besøk.. Og det er ikke litt snufsing, det er SKRIKING! Skjønner ikke helt hvorfor, han har jo sett ham jevnlig siden fødselen. Jeg må sitte med ham på fanget hele tiden (..ikke onkelen altså..he he : ) Da kan han godt tulle og tøyse med onkel, men at onkel skal holde han, niks, ikke tale om!

Det er forresten det samme med morfar, men de ser hverandre så sjelden, så det skjønner jeg på en måte.

Trodde de hadde den "skeptiske" perioden i 8 mnd alderen, jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7030594-desember-skeptiske-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marekattungen er ikke spesielt skeptisk......... Altså hun stråler ikke mot fremmede, er da alvorlig, mens hun stråler mot de hun kjenner...bortsett fra farfar........OG det er veldig trist, for han er jo så glad i henne.... Håper det går over.

Har ikke hatt denne skepsisen vi. Eller han har skreket hvis noen lager høye lyder, eller hvis de ler høyt. Det kan han gjøre enda.

Men tror det er litt ulikt når ungene har sånne perioder. Kommer vel i bølgedaler, tror jeg. Går nok over om ikke så lenge, så får vi håpe onkel ikke tar seg nær av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...