prøver på nr2:) Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Sendte førr ei tid sia inn at nu skulle æ legge alt på hylla og roe ned prøvinga litt. Kjøpte derfor ingen nye testa. Telte ikkje daga men likevel ligg det i bakhode og stresse sikkert minst like mye. Har starta me wild yam i dag sia æ e ganske sikker på at æ hadde eggløsning i går (Wild yam må tas ETTER EL) Forrige måned ble mens forsinka, æ va morrakvalm, varm og superømme brøst. Men det blei enda en nedtur da den uvelkomne mensen plutseli kom. Og da tenkte æ at NU gidd æ ikkje meir. Meeen det e nu ikkje så lett å ikkje stresse som det alle ska ha det tel. Etter neste mens bli det bestilling av time hos akupunktør. Løkke tel videre alle jente!!
babyT Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 ikke så lett å a være å stresse, nei. Jeg kjenner jeg blir irritert hver gang venner sier til meg at jeg ikke må stresse med å bli gravid. Ikke tenke på det. Det er lett for dem å si som sitter der med tre unger, alle unnfanget i 2. eller 3. pp! Skjønner godt at du er lei jeg. Sitter også her nå og erkjempeskuffa fordi mensen kom. Hadde masse symptomer på graviditet, men nei. Lykke til hos akupunktør. Leser at det er flere som har fått det til etter å ha prøvd akupunktur. Krysser fingre for deg, jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå