❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg skal det forhåpentligvis 3 feb. Er vist blit kjempe fint der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adaluna Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Hei!! Har termin 20. februar, og skal føde på St. Olav. Er visst kun ene rom der. Jeg har også hørt at det er kjempefint der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 10. november 2006 #3 Del Skrevet 10. november 2006 Hei. Jeg har termin 11 feb. Men tror nok det blir før det. Det er kjempefint etter den nye avdelingen åpnet ja. Både på føden og på barsel. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 10. november 2006 #4 Del Skrevet 10. november 2006 Skal også føde på St.O.. 11 feb. Det er kjempe fint å koslig der.. har vært der pga undersøkelse. Er veldig spent på selve fødselen.. det går fort nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyglad Skrevet 13. november 2006 #5 Del Skrevet 13. november 2006 Hei! Jeg skal føde på St.Olav.Har termin 16.februar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Del Skrevet 13. november 2006 Hei! Skal føde på St. olav. Har termin den 9 februar. Ser veldig bra ut der. Har vært på omvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmFEB Skrevet 16. november 2006 #7 Del Skrevet 16. november 2006 hei. har termin 10.feb og skal føde på st. olav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå