MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Venter en liten en om 5-6 uker. Da vil lillegutt være nesten 1,5 år. Tror derfor det vil være smart med ei tvillingvogn. Orker ikke å legge for mye penger i det, da den mest sansynlig bare blir brukt i helger og ferier. Har funnet 2 triller av merket carena. Den ene er slik trehjulling(tror den er ganske vanlig) Den andre trilla er på en måte mer adskilt. Hvor begge ungene vil ha seperate fotbrett og kalesjer osv(Noen som skjønner) Bakdelen med denne vogna tror jeg kan være at den har 4 hjul som er forholdsvis småe, tenker da spesielt på vinterføre. Vognene er ca like dyre. Noen som har noen tips å komme med?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 ta en titt på reflex trilla også reflex.no på triller
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg kjøpte tvilling vogna til carena,trehjulingen, men må si at jeg angret på det kjøpet.Den var tung,stiv og stor. Hadde problemer på enkelte butikker med å komme meg ut med vognen. Det er min erfaring!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Men vinterbarn vill jeg gått for store hjul. Minuset med mange trehjulinger, særlig når du får vekten av to barn i dem, er at hjulet foran ikke er svingbart (de som svinger er ofte kjepedyre). Joggevognene har kjempstore hjul, de er ofte billige og de er lettere å vippe på når du skal svinge... Jeg skal kjøpe Phil&Teds E3 stroler. Den er nokså ukjent i Norge og den koster mye, men jeg satser på å få solgt den når vi er ferdige med den. Fordelen med den er at de sitter i etasje, så vognen tar ikke mer plass på bussen og i butikken, enn en vanlig vogn, dessuten er fremhjulet svingbart.
Gjest Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 Ei venninne v meg har den med de små hjulene foran,og hun syns den er pyton.Jeg hadde den med 3-hjul og syns den fungerte helt fint.Kommer litt ann på hvor mye du kommer til å bruke den,men er det ikke hver dag er det ei helt ok vogn. En annen rimelig type er GT safari med svingbart forhjul,har ikke er faring med den selv.Den koster ca 4000,- ny.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #6 Skrevet 10. november 2006 Ikke kjøp Carena søskenvogn. Kjlpte den selv, fordi den var så billig. Men solgte den og kjøpte en med svingbart forhjul. Et must!!
lihi Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Jeg har trehjulingen og er kjempefornøyd! Riktignok er det ikke svingbart forhjul, men vogna er lett i vekt og fin å trille. Og superlett å slå sammen og blir fin størrelse å håndtere. Har ikke prøvd den på snø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå