Gå til innhold

kjære snille.. Cec26 se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forsøkt å skrive her før men fikk ingen respons.. Så æ prøve igjen.

Lure veldi på når/om det bli min tur å bli gravid og at vi kan få bli foreldra..

Æ: 15.03.83 Han:10.07.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. morsomt nick....

Har dere prøvd lenge? Jeg tror ikke dere må vente så veldig lenge før det klaffer, du blir lett befrukta, men det er ikke alltid egget vil feste seg...

Skrevet

Hm... tusen takk førr svar. Humøre letna mange hakk nu. :) Trur innest inne at det kan stemme ganske bra. Vi krysse fingran ;)

God helg!

Skrevet

Glemte jo heilt å svare på det du sporte om.. Æ tok ut spiralen i mars-06. Begynte å prøve aktivt etter et par måneda trur æ. Så man kan vel si 8 pp. Denna måneden prøve æ wild yam etter EL i håp om at dersom det e et befrukta egg så kan det kanskje klore sæ ekstra godt fast?! Eller ka du trur? Mase nu veldi her men når du si at du trur ikkje vi må vente så lenge, meine du et par måneda? Et halvt år.. ? Eller? E så utålmodi, men kæm som ikkje e det her inne ;)

Tuusen takk!!

Skrevet

Æ fortsette å prøve..

Glemte jo heilt å svare på det du sporte om.. Æ tok ut spiralen i mars-06. Begynte å prøve aktivt etter et par måneda trur æ. Så man kan vel si 8 pp. Denna måneden prøve æ wild yam etter EL i håp om at dersom det e et befrukta egg så kan det kanskje klore sæ ekstra godt fast?! Eller ka du trur? Mase nu veldi her men når du si at du trur ikkje vi må vente så lenge, meine du et par måneda? Et halvt år.. ? Eller? E så utålmodi, men kæm som ikkje e det her inne ;)

Tuusen takk!!

kronisk bansjuk

Skrevet

Ja, da har dere jo prøvd en liten stund.. Jeg klarer ikke å si noen bestemt mnd, men du er gravid før sommeren føler jeg... Fordi du har kul på magen til sommeren...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...