Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Når han skriker veldig når han skal legges? Begynner når vi går inn på soverommet! Klarer ikke la han skrike!!
Amabolla Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Jeg gynger vesla mi- ikke sånn pittelitt-men nesten hopper/danser til skrikinga gir seg og da går ned i roligere tempo. Litt slitsom,men bra trim:) Får håpe ikke jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste-men det funker i hvertfall. Holder forresten vesla opp-slik at hun har magen sin inntil magen min og hode mot hode hvis du skjønner- ikke liggende i armene mine for da skriker hun enda mer:)
Retro-mamma Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Amme han i søvn i din seng - og så bære han sovende inn i senga si? Det gjorde i hvert fall jeg i begynnelsen.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Helt sikker på at han er mett?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2006 Ja, det skulle jeg tro! Han slipper puppen så! Er jo ikke hver kveld! pluss at når jeg pumper etterpå er det gjerne litt igjen der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå