Gå til innhold

hvilken 3 hjulsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil helst ha tre hjuls vogn. Hadde en fra Tautonia sist, den er solgt, og ønsker ikke tautonia igjen.

Men ønsker gjerne høre folks erfaringer med 3 hjuls vogner. Hvilke som er best likt.

Hadde egentlig bestemt oss for quinny, men hører den tipper lett bakover??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en Quinny Freestyle siden eldstemann, nå 4. God å trille, solid vogn. Har ikke vært så fornøyd med at jeg ikke kunne legge ryggen flatt ned når han skulle sove - mulig det er bedret i nyere versjon.

Også oppdaget jeg jo da han ble eldre at den ble veldig fort for liten å sove i når han sov barnehagen. Redningen ble en brukt Simo kombivogn som han brukte i barnehagen.

Da vi skulle ha nr. 2 kjøpte vi en ny Simo kombi. Ja, ikke så kul å se på som 3-hjulingene, men jeg er superfornøyd.

Skrevet

Jeg sverger til one tree hills urban jungle! Den er lett i vekt, enkel å legge sammen, lang i ryggen og super på all slags underlag. Har triller den i skogen, på svaberg, på stranden, snø, grus og slaps. Den takler alt!

Ellers er teutonia spirit s3 et bra alternativ, selvom jeg ser at du i utganspunktet ikke vil ha det.

Jeg ville ihvertfall anbefale deg svingbart fremhjul, ellers faller mye av poenget med 3-hjuling bort synes jeg...

• 2 uker senere...
Skrevet

TFK joggster Twist!!!!! Tåler mye og har markedets romsligste bag selv om vogna er snerten. Masse kjekke duppedingster da den er designet av 3 menn. Bl.a. vindu på sportsdelen slik at man ser ned til barnet.

Se på www.buggy.de

Vi er kjempeforøyde og jeg jogger faktisk med den.

Kjøpt på www.babyjungle.nl og spar tusenvis av penger. Kjempelett. Vogna kommer på døra i en kasse og så får du en regning for toll av Tollpost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...