Gå til innhold

Emmaljunga city cross, noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe city cross med city bag, er det noen her med erfaringer med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Var å titta på vogner i går vi. Og vi ville egentlig ha Emmaljunga Cangaroo med City bag. Men den anbefalte de ikke gitt....

Så vi så på City Cross, den var kjempefin! Lett å trille, ikke noe vanskelig å klappe sammen osv.. Jeg tok meg en trilletur inne på butikken.. hehe... Så vi bestemte oss for den ihvertfall..

Prisen (om du ikke vet da) er 6500 med City bagen!

Skrevet

Hva er galt med Cangaroo?

Jeg ønsker meg en stabil 3-hjuls vogn og trodde den var super...

Skrevet

De anbefalte den ikke for så små. Mye fordi at man ikke kan legge ned ryggen i sportsdelen. Også sa de at uansett så er 3-hjulinger mer ustabile enn de med 4.. Også er det det at du ikke kan justere "platen" ved føttene heller.. Det kan jo hende det ikke blir så galt, men vi valgte da å heller gå på City Cross..

Skrevet

Hva med city jet da? Vi fikk den i posten igår, endleig. Har kjørt den i stuen, digg å kjøre grunnet svingbare hjul.

Skrevet

I tilegg kan man ikke ha sportsvogn delen på cangaroo begge veier, og det er jo litt dumt når bayen bare er 6 mnd.

Skrevet

Meget liten og lett vogn samtidig som den er stabil og god på all slags terreng. Perfekt EmmaLjunga modell om du ønsker en nettere og mindre vogn som er lett fremkommerlig i bymiljø. Mange snakker om at Emmaljungavognene er så store og tunge-men det avhenger av modellen....Dette er lettevekteren sammen med City Jet og Cangaroo'en.

Skrevet

takk for hjelp og svar, føler meg sikker på at det bli en city cross på oss nå :)

Skrevet

dytter litt på denne jeg....

er også interessert i denne vogna, flere me meniinger om city cross?

Skrevet

Min mening: Den virker lett, stødig, god å trille, lett å svinge med pga vekta på vogna og godt styre (ingen slerk)! Den er veldig pen å se på, den er enkel å legge sammen og ta av/på bagen på...! Prøvde den i butikken igjen i dag, og jeg tror dette er en veldig bra vogn.

*dytter* i tilfelle noen som har erfaringer med den vil dele det med oss :o)

Skrevet

Net, lett 4 hjuling. Tar minimalt med plass sammenlagt, stor handlekurv under. Veier kun 11 kg med City Bag. Sitteinnsatsen kan montres begge veier. I tillegg er vognen relativt høy, dette samt vekten, var avgjørende for at vi valgte bort Teutonia Mistral da det var disse to modellene valget stod om til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...