Gjest MMJ Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg trodde først det var for varm dyne, kunne ikke skjønne det heller for det var jo kaldt på rommet hennes... Men da jeg byttet dyne skjedde det samme. Hun sover bare i en tynn bomulls body,. Lurer på om hun drømmer eller noe... Det er somrege annenhver natt 2-3 ganger i lpet av natta når det skjer. Noen andre som har det samme "problemet"...?
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Ja, vi har. Hun sover sjeldent rundt. Det hender, men som regel må jeg inn til henne en gang eller to i løpet av natta. Hun våkner og gråter og trenger trøst. Men det holder at jeg kommer inn å sier at jeg er der og gir henne en klem, så sovner hun igjen. Jeg tror hun drømmer, men jeg vet ikke sikkert.
Oledoledoffen Skrevet 11. november 2006 #3 Skrevet 11. november 2006 Har også hatt det samme problemet med gutten min. Tror av og til at det henger sammen sengeranden på sengen hans+ bamser, at det blir lite sirkulering av luften... Han svetter ikke så mye lenger, så det har gått over av seg selv faktisk... Mhp. at de våkner, så har det hjulpet oss at han ikke får se TV 1 time før han skal sove. Selv om det er Pingu eller noe annet han kjenner. Det har gjort at han sover hele natten... Lykke til!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 vi har det samme problemet m vår gutt, han er 27 måneder nå. alle vi snakket med, også hs, sier det er helt normalt og at det er nå drømmene begynner. de skal bearbeide alt de opplever om dagen, og mye i hodet deres blir gjort om til skumle ting om natten. hanfinner nå roen lettere fordi vi har døren hans litt åpen o lys på i gangen. han ser heller ikke tv alene, uansett om det er bob eller elias det går i. han har blitt skremt av ulike ting i disse barneseriene,s å vi er med når han ser tv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Mine barn er ofte svette om natten. De kaster seg rundt, og sparker av seg dynen, så jeg må bruke ull- natttøy. Datteren min på 2 1/2 våkner av og til og skriker helt utrøstelig, og vi har funnet ut at det helst skjer når hun ikke har spist nok til kvelds, og at det går over når hun får litt mat. Men det er ofte at hun ikke har lyst til å spise, så det kan ta litt tid før hun klarer det. Men så snart hun har spist, sier hun "sengo", og vil legge seg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå