Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hva synes dere? blir det for topp ti? tenker også på Anna!! er det bedre....sinnsykt vanskelig dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 9. november 2006 #2 Del Skrevet 9. november 2006 Hanna er bedre enn Anna, men det er vanlig! Hadde gått for Johanna isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 9. november 2006 #3 Del Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg synes Hanna er kjedelig, men Anna er nydelig!! Vet ikke helt hvorfor. De er på en måte veldig like, men jeg har alltid følt det sånn angående Hanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 9. november 2006 #4 Del Skrevet 9. november 2006 Hanna er vel ganske vanlig. Men jeg synes det er et kjempe fint navn! Anna er også koselig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 10. november 2006 #5 Del Skrevet 10. november 2006 Hanna er blitt veldig vanlig - hvorfor ikke Hanne? Eller Anne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. november 2006 #6 Del Skrevet 10. november 2006 Hanna er veldig fint! Ei venninne har en datter på 2 som heter det, og hun sier at det er sjelden de treffer på andre med samme navn. Synes egentlig Hanna ser enda finere ut når det staves Hannah, men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 10. november 2006 #7 Del Skrevet 10. november 2006 kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 10. november 2006 #8 Del Skrevet 10. november 2006 For en koselig diskusjon ;o) Jeg heter Hanne og min yngste datter heter Anna. Vi hadde Johanna som et alternativ på vår liste, men vi ville ha dobbeltnavn og fant da ut at Johanne ble litt langt og tungt. Jeg synes både Hanna, Hanne, Anna og Johanna/e er nyedelige navn. Anna og Hanne er vel kanskje de mest vanlige av de, totalt sett men kanskje ikke i våre barns generasjon. Det er av 70 barn i tullemors barnehage ingen som heter noen av disse navnene, bortsett fra tullemor da ) Uansett, lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå