Gå til innhold

Andre tørste damer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tørster helt vanvittig mye. Tror jeg må være oppi minst 3 liter vann om dagen. Står tom opp om natten å drikker. Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:) våkner om natten av at munnen min er helt tørr...

Skrevet

Jepp, samma her, knusk tørr i munnen om morgenene. Og jeg prøver å unngå å drikke for mye til kvelds, det er jo bare så slitsomt å løpe på do natten lang. Men så er det motsatt, da våkner jeg av at jeg tørster. Skal ikke være enkelt dette!

Skrevet

Ja, er også veldig tørst til tider. Synes liksom ingenting slokker tørsten, heller.

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Jeg tørster noe helt vanvittig. Drikker alltid 3-4 liter om dagen og 1 liter blir alltid tømt om natta.

Nå har jeg sånn do-stol pga. bekkenløsning og litt trappeproblemer som gjorde at jeg ikke rakk opp i 2 etg. da badet i 1 etg ikke er ferdig enda.. så den do-turen blir jo kort :)

Skrevet

3 liter... Tror jeg er oppe i 5 - 6 liter jeg.

Drikker 1,5 liter hver enste natt... Og løper tilsvarende på do da....

Skrevet

Bra å høre at andre tørster og...Da er det vel normalt da? Er oppe i en 4-5 liter om dagen. Noen som vet hvorfor man tørster så mye??

Skrevet

Om en får i seg mye sukker tørster en ofte mer. Skal være obs på svangerskapsdiabetes. Ekstrem tørste kan være et tegn på det. Ellers så svetter vi jo mye og da trenger jo kroppen mer væske og vi blir tørste...

Skrevet

Veldig tørst jeg også! Vet ikke helt hvor mange liter, men går alltid rundt med flaske. Føles som om jeg vil svime av dersom det blir varmt og jeg ikke har vann tilgjengelig.

Skrevet

Jeg er også svært tørst! Har måtte bytte fra vanlig glass til en halvliters flaske, slik at jeg slipper å fylle opp hele tiden :) Mest drikker jeg om natten, da er jeg oppe hver time, tisser, og drikker et STORT glass vann før jeg legger meg igjen... rare greier detta

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. Begynte å lure om det kunne være normalt, men alle urinprøver har jo vært bra også......vi får bare drikke i vei, jenter:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...