Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Idag morges tok jeg en graviditets test, den viste positivt med en gang, jeg tenkte jeg hadde gjort noe galt, så jeg dro på apoteket og kjøpte en ny en, den viste positivt den også. Jeg er så utrolig glad, men det er veldig rart også. Har en datter som er to og et halvt, nå skal henne bli store søster. Har ikke helt gått opp for meg enda, men veeeldig koselig da! Gleder meg jeg nå!
Gjest Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 grattis!!! hva gjorde der for at det klaffet?
Lillemy-77 Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 GRATULERER=) Så koselig...jeg kommer forhåpentligvis etter om ett par-tre dager...hehe...!! Nyt følelsen, og lykke til:o)
Gjest Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg prøvde å ikke stresse, prøvde å tenke på andre ting enn å bli gravid. Var inne på babyverden, der er det en sånn eggløsningskalkulator som viser hvilke dager du har best sjans til å bli gravid, Masse lykke til!!!
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer så masse!!!!!! :-)
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer sååååååå mye!! Lykke til videre!!!
Siss75 Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer så mye! ) Lykke til med svangerskapet!
Nutmeg Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Grattis, grattis:) Heldig 2åring som skal bli storesøster:) God tur over i 1.trim! Lykkeønskninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå