Gå til innhold

Tror dere legen sykemelder 100% når.......

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som sesongansatt i bedriften jeg jobber i. Om en uke er det slutt på arbeid for i år. Jeg har kun jobbet 50% siden september pgs mye fysisk tungt arbeid og store problemer med halsbrann, som jeg ikke finner noe som hjelper mot.

Jeg har jo ingen sjans til å skaffe meg ny jobb nå, ingen som ansetter noen som er 29 uker på vei. Halsbrannen er blitt ett rent mareritt, sover max 1 time sammenhengende før jeg må opp å drikke melk.... blir fryktelig sliten av dette.... tror dere dette er grunnlag for å bli 100 % sykemeldt ut svangerskapet? Føler jo at dette er veeeeldig tidlig, men man bestemmer jo ikke formen sin desverre....

Fortsetter under...

hei hei!!!

jeg er ansatt 50% (i butikk) å jeg har vært 100% sykemeldt nå siden uke 30.er i 33 uke nå....sykemeldte meg rett og slett pga at jeg var sliten og veldig plaget av halsbrann.både legen og jordmor var helt enig i at jeg skulle sykemeldes.er sykemeldt fram til permisjon.har termin 6 januar! man må hvile mens man kan,og kroppen sier ifra når det er på tide å ta set med ro!! :)

Jeg er bare 30 uker på vei og har vært 100% sykemeldt i snart tre uker nå, pga ryggsmerter. Er også plaget med halsbrann, særlig på kveldene. På dagtid klarer jeg å holde den i sjakk med å drikke kaldt vann, men på kvelden når jeg legger meg, drikker jeg Gaviscon mikstur kjøpt på apotek. Drikken legger seg som et lokk på toppen av magesekken slik at magesyren ikke kommer opp. Da får jeg faktisk sove uten å måtte kaste opp. Håper dette hjelper for deg også.

Takker så mye for råd om gaviscon. Hare desverre prøvd dette også. Er oppe en gang i timen om natta og drikker melk, gaviscon og går på do..... ( hører med til historien at jeg har en spiserørssykdom og går til vanlig på medisiner for dette... som ikke kan taes under graviditet) blir sliten av å ikke få sove mer enn en time i strekk vet jeg! Skal til legen i morgen, for dette går rett og slett ikke lenger.... zzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...