Gå til innhold

Naa melder jeg min ankomst!


MathildeC

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp testet for andre gang, og det blaa krysset kom fram superraskt! Jeg er saa utrolig glad og fornoyd, for vi har provd i naermere et aar og jeg har forlengst begynt aa undersoke om IVF mulighetene. Trodde virkelig ikke dette ville skje oss "naturlig"!! Hipp huraaaaaaa!!!! Gleder meg til aa bli kjent med dere her inne. Forelopig termin er 18 juli, dagen etter min egen bursdag og 3 dager etter samboerens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, 17. er en skikkelig fin dag aa ha bursdag - 17.07.07 maa daa vaere en lykkedag :-) Vi har 3 andre i familien ogsaa med bursdag i juli, saa jeg vet ikke hvrofor jeg stresset saa mye alle de pp'ene jeg ikke ble gravid - jeg burde jo skjoent at det var julibarn det skulle bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen. Så moro med termindatoer og bursdager da!!! Kan bli etn heidundrende feiring da!!!

 

Jeg skal også ha barn i juli, så vi kommer nok til å følge hverandre viderer!! Vi er ganske mange som har termin i juli her inne, og det er litt moro... Det er moro å høre åssen det er med andre om ting som gjelder akkurat en sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

GRATULERER!!

Er snart 8 uker på vei med andremann og har termin 05.07.07:)

Gøy å pratemed dere som ligger likt i løypa:) Mange symptomer dere,da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...