Gå til innhold

~maria har tvillinger i magen~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Så på albumet ditt :) Kjempe morsomt med to babyer i magen da:D Tenker de kommer til og lage rabalder for mor når de begynner og sparke:D

Hvordan er formen din da? Hmmm.. Er det sånn at den er dobbelt så ille som med en også? Hehe, får ikke håpe det!

Gratulerer med to i magen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koslig å få innleg..=)ja..det er morro..gleder meg masse..de kommer nok de å sparke en del ja..huff...det gruer jeg meg litt til..men det er jo så fantastisk da..=)

formen min kunne ikke vært bedre...nesten bedre enn når jeg ikke var gravid..så jeg har ikke noen plager som jeg kan klage over..jeg sliter litt med korsryggen da..men overlever det=)

men gratulerer selv..formen din da?bra?dårlig<?

Skrevet

si fra hvodan det gikk hos legen da?eller sykehus!!

Skrevet

Så bra at formen er på topp!! :)

Joda, jeg tok blodprøver.. De tømte meg for 3glass med blod :o

De skulle sendes inn til rikshospitalet så de regna med jeg fikk svar på en uke ca.. Litt tidlig og få svangerskapskløe nå, vanligst i 3.trimester.. Så jeg får håpe de er fine :D

Når er det du har termin da? :)

Skrevet

ja,virkelig håpe det..god luck..

jeg har termin 22 mai..er 12+5..men håpper de kommer i april..hehe..så jeg ikke må vente så lenge..hehe..gleder du deg?er ikke du 19 eller nO?mener jeg leste det et sted..

Skrevet

Ja, gleder meg kjempe :D Kjøpt seng og vogn allerede :D Hehe..

Jeg er 19 ja ;) Du da?

Skrevet

åå...allerede,hehe..jeg har to senger da..skal få av svigermor..hvite sprinkel..men vogn skal jeg ikke ha før etter fødsel..jeg er 20 jeg..

bor du henn i verden da?

Skrevet

Hehe, ja litt tidlig ute ;D

Jeg bor i Skien i Telemark :) Hvor henn bor du da?

Trodde det var vanlig og få tvillinger når man var litt eldre jeg! Hehe;)

Heldig da :D

Skrevet

jeg bor i sarpsborg..men har slekt i telemark..

nja,er vel det å,men vi får nok enegget og det er en "feil"..produkjsons feil lissom..to egg som setter seg fast..men jeg digger det så langt hverfall..

Skrevet

Åh.. Det visste jeg ikke..

Hvor tidlig fant du ut at det var to inne der da?:)

Skrevet

11+1 fant jeg det ut..var på ul pga blødning..var litt bekymret..så da dro jeg dit..og fikk en god nyhet som jeg egentlig hadde ventet å få..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...