Gå til innhold

Hvordan justere sitte/liggeposisjonene på emmaljunga city jet/cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Fikk Emmaljunga city jet i posten idag, kjøpt på finn.no. Den så jo bare helt super ut, men dessverre var det ikke med noe bruksanvisning. Er to ting vi lurer på:

På denne vognen finnes det 3 sitteposisjoner, vi finner ikke ut hvordan vi kan justere disse. Får den kun i en posisjon. Kan noen forklare hva vi skal trykke på?

En annen ting er at når sportsvogndelen er festet på, så rikker den litt. Den sitter liksom ikke bom fast. Skjønner dere hva jeg mener? Skal den være slik kanskje. Har ikke prøvd med barn i enda altså.

Veldig takknemlig for hjelp.

Fortsetter under...

Skrevet

Dytt, dytt...Hjelp!!!! Ingen som vet eller?????

Skrevet

bak på ryggen er det en ting må dra oppover

Skrevet

Takk for hjelpen, fikk det tiil no. Men skal sportsdelen være litt sånn "løs" når den sitter på vognen? Mener med det at den rikker litt, sitter ikke bomfast. Tror ikke det gjør noe, men greit å vite at ting er sånn som det skal være selv om den er kjøpt brukt.

Skrevet

det vet jeg ikke for jeg har den ikke selv. spør noen på en butikk

Skrevet

Hej hej

har denna vagnen och är kjempeförnöjd. Sportvagnsdelen sitter bom fast, men det som är VIKTIGT är att om du ska fälla ihop vagnen så måste den va i ligg ställning annars kan vagnen gå sönder. Det är kanske därför din inte sitter ordentligt.

Kontakta Emmaljunga och få en instruktionsbok.

Lycka till!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...