chm78 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hei!! Fikk Emmaljunga city jet i posten idag, kjøpt på finn.no. Den så jo bare helt super ut, men dessverre var det ikke med noe bruksanvisning. Er to ting vi lurer på: På denne vognen finnes det 3 sitteposisjoner, vi finner ikke ut hvordan vi kan justere disse. Får den kun i en posisjon. Kan noen forklare hva vi skal trykke på? En annen ting er at når sportsvogndelen er festet på, så rikker den litt. Den sitter liksom ikke bom fast. Skjønner dere hva jeg mener? Skal den være slik kanskje. Har ikke prøvd med barn i enda altså. Veldig takknemlig for hjelp.
chm78 Skrevet 10. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2006 Dytt, dytt...Hjelp!!!! Ingen som vet eller?????
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #3 Skrevet 10. november 2006 bak på ryggen er det en ting må dra oppover
chm78 Skrevet 10. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2006 Takk for hjelpen, fikk det tiil no. Men skal sportsdelen være litt sånn "løs" når den sitter på vognen? Mener med det at den rikker litt, sitter ikke bomfast. Tror ikke det gjør noe, men greit å vite at ting er sånn som det skal være selv om den er kjøpt brukt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #5 Skrevet 10. november 2006 det vet jeg ikke for jeg har den ikke selv. spør noen på en butikk
Anonym bruker Skrevet 11. november 2006 #6 Skrevet 11. november 2006 Hej hej har denna vagnen och är kjempeförnöjd. Sportvagnsdelen sitter bom fast, men det som är VIKTIGT är att om du ska fälla ihop vagnen så måste den va i ligg ställning annars kan vagnen gå sönder. Det är kanske därför din inte sitter ordentligt. Kontakta Emmaljunga och få en instruktionsbok. Lycka till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå