Gå til innhold

cerazette.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet med sikkerhet om det er grunn til bekymring for sikkerheten til cerazette når man har hatt en kortvarig og forbigående diarè?? Hadde rennemagen bare kanskje 1 time eller 2 etter at jeg hadde tatt pillen. Jeg kastet ikke opp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, men jeg driver å glemmer pillene, tar 2 annenhverdag sånn ca... har ikke blitt gravid enda såvidt jeg veit.. :o/

Skrevet

Har vel egentlig tenkt at disse pillene må være ganske sikre når det står i bruksanvisningen at det kan ta laaang tid å bli gravid etter at man har sluttet med pillene. Hvor stor er egentlig sjansen for å bli gravid fordi en pille ikke ble skikkelig absorbert i kroppen!!! Men, har ikke tenkt å ta sjanser for det da=)

HI

Skrevet

At det kan ta tid å bli gravid etter man har sluttet på dem, kan ikke jeg finne i bruksanvisningen..Ble litt skremt jeg nå... Også at man kan få kviser...:(!!!

Skrevet

Jeg mente å ha lest det, men nå har jeg lest om igjen og da sto det at den preventive effekten var ute fra første dag man ikke tok pillen. Merkelig!

Bra for de som har tenkt å få flere barn selvfølgelig...

HI

Skrevet

Til deg som virket som du ble skremt av at det kunne ta tid å bli gravid igjen etter å ha sluttet med cerazette... Fant følgende innlegg på lommelegen om denne saken:

www.lommelegen.no/php/art.php?id=333031

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...