Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Er det noen som vet med sikkerhet om det er grunn til bekymring for sikkerheten til cerazette når man har hatt en kortvarig og forbigående diarè?? Hadde rennemagen bare kanskje 1 time eller 2 etter at jeg hadde tatt pillen. Jeg kastet ikke opp....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 aner ikke, men jeg driver å glemmer pillene, tar 2 annenhverdag sånn ca... har ikke blitt gravid enda såvidt jeg veit.. :o/
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Har vel egentlig tenkt at disse pillene må være ganske sikre når det står i bruksanvisningen at det kan ta laaang tid å bli gravid etter at man har sluttet med pillene. Hvor stor er egentlig sjansen for å bli gravid fordi en pille ikke ble skikkelig absorbert i kroppen!!! Men, har ikke tenkt å ta sjanser for det da=) HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 At det kan ta tid å bli gravid etter man har sluttet på dem, kan ikke jeg finne i bruksanvisningen..Ble litt skremt jeg nå... Også at man kan få kviser...!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg mente å ha lest det, men nå har jeg lest om igjen og da sto det at den preventive effekten var ute fra første dag man ikke tok pillen. Merkelig! Bra for de som har tenkt å få flere barn selvfølgelig... HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Til deg som virket som du ble skremt av at det kunne ta tid å bli gravid igjen etter å ha sluttet med cerazette... Fant følgende innlegg på lommelegen om denne saken: www.lommelegen.no/php/art.php?id=333031 Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå