Gjest Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Jeg klør så vannvittig på puppene..graviditetstegn?! først tenkte jeg at jeg kanskje reagerer på vaskemiddel.. men det er jo bare ett sted det klør! hadde tenkt litt mer på det hvis det hadde klødd over alt.. hodepine og nakkepine har også vært plenty av i dag. hehe.. magen bobler og bruser og jeg aaaaner ikke når jeg har ikm.. hehe.. Og ekstra heldig er jeg som har fått betennelse på begge øynene! de søte små i barnehagen har smittet meg! huffameg.. nei, nok sutring fra meg.. hjalp litt dette her merkelig nok. hehe
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Det er jo det som er så kjekt med dette forumet!!! Hjelper å "blåse" ut litt... Tenk hvis *klø på puppen* hadde vært et tegn ja.. då var eg veldig gravid i går!! Hehe... Tror eg har tenkt på meg hode/nakkepine... og ryggen! Er to uker på ovetid.... med negative tester!! Hvorfor aner du ikke ikm... min er bare sånn ca også.. *torsdagsklem*
Gjest Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 aner ikke når jeg hadde EL. men siste mens var fra 16.-21. okt.. hadde EL-vondt husker jeg. men husker ikke når. ehe.. da jeg sto å klødde meg på jobb idag kom en kollega bort og spurte om jeg er gravid.. hun hadde sinnsykt kløe på puppene da hun var gravid.. så det kan jo hende. heheh. men det er vel uansett for tidlig å se etter symptomer..
attpåklatt!! Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hmmm. 16.okt?? Det kan jo hende da... blir ikke det ikm i beg av neste uke da...ca?? Noen får jo sympt fort!! Hadde det ikke vært for neg tester, hadde eg vært sikker på at eg var gravid... men det er vel bare i hodet!!! hehe Men tror litt at tr er på vei også... murrer veldig ryggen nå!!
*Lissi* Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Jeg klødde sinnsykt på puppene da jeg var gravid iallfall... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå