Gå til innhold

Se på fjesene om en er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig er d egentlig mulig å se på fjeset til noen om de er gravide?? Ei som var sikker på jeg var gravid nå, for hun så d på fjeset.. Hadde isåfall vært sånn ca fem dgr på vei.. D er vel ikke mulig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling...hvordan ser i såfall et gravid fjes ut? Jeg kan ikke huske at jeg så noe annerledes ut i fjeset da jeg gikk gravid i hvertfall...men det kan vel være forskjellig fra person til person...?

Skrevet

Ei tidligere kollega av meg kunne se på øynene mine at jeg var gravid før jeg selv var sikker på det... Øynene blir visst blankere... :-)

Skrevet

jøss aldri hørt så tidlig..jeg har uren hud og nupper nå etter el tells det???

Skrevet

Jeg fikk masse små nupper på brystet da jeg var gravid...men tror ikke det kom før rett før ikm...men det kan vel være et tegn dersom du ikke pleier å ha det?

Skrevet

Noen sier de ser det på ørene...(?) En kollega av meg har sett at flere av våre kollegaer har vært gravid før de har fortalt det selv! Forstå det den som vil... Jeg skjønner meg iallefall ikke på sånt, men moro er det når de har rett likevel:-)

Skrevet

Min mormor så det på øynene til folk. Ingen lurte henne :-)

Skrevet

Fatter ikke hvordan d er mulig jeg??

Skrevet

Moren til en venninne er tannlege, og hun kan se det rundt munnen til kvinner som er gravide.

Har prøvd å se etter hos de jeg VET er gravide, men klarer ikke se det, jeg.

Hadde vært veldig gøy å kunne ;)

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan folk ser det, men da jeg var gravid (ca 6 uker på vei) traff jeg "ei venninne av ei venninne" som jeg aldri har sett før, hun fortalte meg med en gang at jeg var gravid!

Skrevet

da jeg var gravid,var det en dame på den tidligere jobben min som sa jeg var det,hadde funnet det ut selv 2 dager før å ikke sagt det til andre en mannen min.

jeg måtte jo spørre henne hvordan hun vist det når ingen andre gjorde det,å da sa hun at hun så det på ansiktet mitt:o)

Skrevet

rosalilla

Sist jeg var gravid kunne ei vennine av meg se det på fjeset mitt, hun sa det lyste av meg.

Skrevet

Når jeg gikk gravid første gang hadde farmora til samboeren min sett det på ansiktet mitt en stund før vi sa det! Rundt ca 3mnd vil jeg tro? Å det kommer av at noen, å spes når man skal ha jente tror jeg? Hovner opp litt i ansiktet.... Spes nesa. Å det blir værst mot slutten.

Skrevet

Hei...

jeg ser det i ansiktet til folk . som regel før de vet de er gravide selv. Tror det er noe rundt nesen og ved kjeven, eller så stråler gravide kvinner ut noe som enkelte klarer å registrere. Fikk for litt siden vite at faren min har samme "evnen" - da skjønte jeg at det kanskje var noe der, og ikke bare flaks alle de gangene jeg har "gjettet".

Skrevet

Var ei i klassa mi på vgs som sa til meg at det var noe som var annerledes med meg, jeg strålte liksom! Også fant jeg ut ikke lenge etterpå at jeg var gravid.

Tror det er noen som bare veit det når de ser det, tror man blir litt "mykere" i ansiktstrekkene, og at det skjer noe med øynene. Litt lenger uti, tror jeg det automatisk skjer noe med ganglaget, men det kan jo ha noe med det psykiske å gjøre. :)

Spennende det det, har aldri sett det. Ei venninne av meg fikk utført abort da hun var 2.5 mnd på vei (barnefaren er 22 år eldre enn henne, og hun var da bare 18), men jeg hadde ikke sett det. HUn fortalte meg det senere.

Skrevet

Samboeren er vel ikke den som strør rundt seg med komplimenter, men da jeg var gravid (uten at vi visste ennå), sa han at det lyste sånn av meg, jeg var så vakker! Å det var store ord fra han! :0) Har tenkt mye på det i ettertid! Kanskje vi får et slags lys over oss..........

Skrevet

da jeg gravid med gutten min traff jeg ei vennine som jeg ikke hadde sett på mange år, og spurte rett ut om jeg gravid og hvor langt jeg var på vei. testa den kvelden og den var 100% possetiv, da var jeg tre uker over tia, men visste ingenting selv. 180 høy og 75kg, så hun bare så det på ansiktet mitt og utstrålinga mi. Er noe med det tror jeg :)

Skrevet

jeg er bare innom her å snuse litt..er ingen prøver..enda iallefall :)

Men måtte svare på dette..

Jeg jobber på en plass der man har tunge løft..

Jeg hadde nettopp tatt en test (5 dager over tiden) dette var med førstejenta mi

Så kom avd lederen min bort til meg..for jeg drev å løftet tunge kasser..

Har du noe på gang, spurte ho..jeg ble helt skipla..innrømmet jo det da..hadde ikke helt gått opp for meg selv helt da hehe

Så sa jo..jeg har sett det på deg lenge

DA var jeg 5 dager over tiden..

Så noen greier å se det ganske så tidlig ja:)

Skrevet

og poenget var atda sa hun da skal du få slippe å stå her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...