Gå til innhold

Egg uttak - kroppen min begår svik mot meg...

Anbefalte innlegg

Det ble bare 4 egg i dag. Føler kroppen min svikte meg... føler dere også slik? At det er ett svik fra deres egen kropp?

Trodde jeg var sååå fruktbar - men nei... forrige gang mistet vi i begynnelsen av uke 6.

6 av 7 egg ble da befruktet - men kunne kun bruke ett - til nød to - fordi de var så dårlig kvalitet på dem - fikk ingen på frys.

Nå er jeg så redd for at ingen skal kunne brukes.. Men det blir spennende i morgen når Elise fra Hausken ringer :-)

Jeg begynte å gråte under uttaket - da 3 follikler var tomme - ingen egg i dem... Men vi fikk jo ut fire :-))

LIgger på sofaen og har så uendelig ondt i magen... har sovet nesten i hele dag. Uff.. hadde glemt at egguttak var så vondt?

Ja, ja... lykke til til oss alle sammen :-)

Fortsetter under...

Hei lille venn!!

Jeg synes 4 egg er bra jeg!!! trenger ikke flere enn ett gullegg:o) Synd du hadde det så vondt etterpå da, du får ta litt smertestillende. Jeg fikk med meg noen hjem sist, men trengte de ikke. Var mer "øm" i magen gangen før.

Skjønner godt skuffelsen da 3 poser var tomme... Jeg hadde 2 poser sist, hvor den ene var tom- så de fikk ut 1 egg...

Gangen før der fikk de 2 egg ut...

Er kjempe spent å høre imorgen.

Krysser fingre og tær for flotte gullegg!!!

Klem

Hei jenta:)

Uff ja, vet akkurat hvordan det føles...

Har hatt "få" egg hver gang jeg også og dette blir 5 gangen...

Få egg for meg vil si alt ifra 4 til 6, men har alltid hatt 90% befruktning på de, så det er vedrt å ta med seg:)

Jeg skal til uttak hos Hausken om 2 ukers tid. Går det greit under uttak hos han eller??

Jeg syns ikke det har gjort noe særlig vondt under de 3 tidligere uttakene, men dette blir jo nytt for meg...

Men du, du får satt inn 2 egg nå sant? Du trenger ikke mer enn det, for de sitter nå:-)))

Ønsker deg lykke til og du må fortelle hva Elise sier til deg imorgen - du må dele gode nyheter vet du:)

Klemmer:-)

Kjenner igjen den følelsen ja....

Fikk ut bare 3 egg nå sist (var faktisk ett mer enn forventet) og bare ett ble befrukta :-(

Men fikk jo satt det tilbake da, og det var en stor seier. Så får morgendagen vise om det berømte ene egget var nok.

Men føler meg også svikta av kroppen min, vi har etter 4 forsøk aldri fått noen på frys.....

Hei!!

3 egg ble befruktet!! Da setter vi inn to på søndag om de har delt seg riktig :-) Da skal de være 8 delt - så da må det vel være gullegg :-)

Hausken er kjempe flink, ivf. Dette er andre gangen hos ham. Det er bare at jeg var så anspent denne gangen - og følte ikke at morfinen var begynt å virke ordentlig. Den begynte å virke etter at jeg var ferdig :-) Sov i bilen hele veien hjem til bergen. :-) Og hele kvelden for den slags skyld :-) I dag har jeg tatt meg fri. Har også avtalt å få sykemelding neste uke - slik at jeg får ruge i fred - og egge(ne) får feste seg. Har utrolig stressende jobb for tiden. Var redd at det var det som gjorde at jeg mistet forrige gang - men man vet jo aldri..

Lykke til selv :-)

Varme klemmer fra

Så fint - dette går din vei skal du se, men jeg skal krysse fingrene for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Håper eggene har delt seg som de skal!!!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...