Ninni 28 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Hallo folkens ! Jeg skjønner meg ikke på kroppen min lenger jeg.. For kanskje 9-10 dager siden hadde jeg en bitteliten blødning, bittelitt blod to dager, som jeg tenkte kanskje kunne være en sånn festeblødning. IKM var 6.november og jeg krysset mine fingre og tær for at den ikke skulle komme, og det gikk bra helt til i dag.. Nå blør jeg, ganske lite enda, det gjenstår å se i morgen om det begynner å ligne på en "vanlig" menstruasjon. Kan jeg likevel være gravid tro ? Noen som ville tatt en test ? Jeg har følt meg veldig trøtt og svimmel i det siste, men ingen andre symptomer. Ingen kvalme. Men kanskje tidlig også.. Siden i sommer har jeg fått en sånn bitteliten blødning ifra 7-14 dager før IKM. Og så har jeg fått en voldsom tante rød, med klumper og mye mer blod enn jeg ellers pleier. Kan det ha vært noen små spirer på vei tro..., som bare har kommet ut igjen...? Jeg skjønner ingenting mer. Og jeg er drittlei, for nå har vi snart forsøkt i ett og et halvt år !! Bør vel ta en tur til legen, selv om jeg hater det. Og hva kan han egentlig bidra med ? Det er vel gyneokologene som vet best, men trenger vel rekvisisjon fra legen kanskje..? Jeg føler meg så dum hos legen alltid.. Noen som tror de kan si noe om hva som foregår inni meg ? Jeg gir snart opp, er skikkelig deppa.. Men det er vel flere av oss..jeg føler med dere..Lykke til alle sammen !
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Eneste jeg kan anbefale deg er å ta deg en tur til legen. Forklar problemene dine konkret og ta det for det det er. Du får heeelt sikkert en rekvisisjon til gyn, også tar han kanskje noen prøver. Du gjør veldig lurt i å få dette sjekket, alt over ett år regnes som sliter, og da har du krav på hjelp Sånn du beskriver mens og spotting minner meg egentlig om spontan aborter, men tør ikke si noe om dette. Du må nesten bare komme deg til gynekolog å få en kikk oppi, det er de som vet best Ønsker deg iallefall MASSE lykke ti. Krysser fingrene for deg xxxxxxxxxxx
Ninni 28 Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Tusen takk for svar ! Ja, jeg får vel komme meg til lege. Det er vel lurest. Jeg har også vært borti tanken om spontanaborter, men trodde man blir veldig sjuk da. Jeg har ikke hatt mer smerter, bare blødd mye mer enn hva som er vanlig for meg..nesten skummelt.. Nei, jeg tar en test i helga jeg, og bestiller legetime på mandag, enten jeg er gravid eller ikke ! God natt !
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Jeg har hatt sånne små-blødninger noen sykluser også - bare et par dråper, og tenker at det nok har vært pga el. Har veldig vonde el-smerter, så kjenner at det er samtidig. Ang de kraftige mense-blødningene; jeg har det også sånn de første dagene av mensen. Mye blod, og klumpete - dette kan også variere litt - for min del i hvertfall tror jeg ikke det har vært snakk om sa. Det lureste du gjør er å ta deg en tur til legen din, og derifra få en rekv. til en gyn. Etter ett år har du rett på utredning. Lykke til - og får håpe tr ikke viser seg mer da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå