Gjest Tutt1 Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Puppene verker, og jeg syns nok de er litt mørkere. Jeg er trøtt. Jeg fryyyyyser hele tiden. Murring nederst i magen. Kvalm. Mange "gode" symptomer, men nå ser d ut til at tanta er på tur, for j spotter så vidt... F...!!!!!!!!!!!!!!!
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Er jo ikke sikkert tr kommer likevel da...spotting er jo rester fra forrige mens - lykke til:o)
Gjest Tutt1 Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Da får jeg håpe litt til da!! Bestemora mi mener j er gravid, Hun så d på ansiktet mitt sa hun..
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Har du ikke hørt - bestemødre har alltid rett;o)
Gjest Tutt1 Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Mulig d, mulig d.. Er jo håp i hengende snøre, men j kan ikke akkurat si at j tror j er gravid, til tross for alle symptomene. Er vel et slags forsvar for å ungå å bli skuffet..
cowgirl_in_katmandu Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 du må fortelle når du har testet da!ble så spent på om bestemora di har rett jeg!min bestemor så det på meg da jeg var det i alle fall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå