Gå til innhold

Dere som har prøvd akupunktur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde fødselsforberedende akupunktur da jeg skulle ha sønnen min... Kostet 750 første gang og ca 500 de andre gangene... Akupunkturen tok halsbrannen min og gutten kom 2 dager før terminen... :-) Men jeg har aldri prøvd det i forbindelse med å bli gravid...

Ok, det koster jo litt da, men det er helt sikkert verdt det. Syns det høres så bra ut, har hørt om så mange som har fått positive resultater med akupunktur:)

Tror jeg må få bestilt meg en time snart, det kan vel sikkert være ventetid og.

Jeg begynte med akupunktur denne pp'en, som utrolig nok endte i graviditet (hurraaaaaa....) etter naermere et aars proving. Vet ikke om det var det som hjalp, for sambo tok ogsaa sink og selen og svoemmerne hans har nok blitt mye bedre. Men jeg likte godt akupunkturen selv om jeg trodde det ville bli skummelt, og vil absolutt bruke det igjen som alternativ behandlingsform. Der jeg gikk kostet det 350 kr per gang - saa i lengden blir det selvfolgelig dyrt.

Lykke til!

Annonse

Jeg ble også gravid den prøveperioden som jeg gikk til akupunktur, vet jo ikke om det var tilfeldig da... Endte dessverre i sa det da.(11.10)

Vi er jo på'n igjen og jeg fortsetter med akupunktur denne gangen også. Tør jo nesten ikke la være :-) Koster 200 kr. der hvor jeg går, ikke verst pris det!

Jeg begynte med akupunktur i oktober. Har enda ikke blitt gravid :-( Har så stor tru at at det kan hjelpe, så gir ikke opp helt enda. Blir nok noen behandlinger til. Jeg betaler 275;

Dere som går til akupunktur, går dere også en gang i uken? Tenkte kanskje å høre om jeg kunne gå annenhver uke eller no.

Hei

Jeg går en gang i uken. Tror det er greit å gå annenhver også, men gjerne en ekstra gang før eggløsning for å stimulere ekstra.

Jeg betaler 300 per gang, men det er 100 kr billigere enn vanlig pris der.

Etter nærmere et års prøving begynte jeg der i juni og ble gravid første gang etter det. Dessverre endte det i MA i august.

Jeg fortsetter å gå der nå, og håper veldig.

Jeg tar også en del vitaminer og mineraler som hun foreskrev, i tillegg tar mannen min sink og c-vitamin.

Hun er dessuten veldig opptatt av at jeg ikke skal spise hvetemel. Har dere hørt noe om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...