Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Følte meg veldig uvel, og hadde plager med høy puls og tungpustenhet en hel formiddag. tok og en urin stix på meg selv som viste 1+ på protein. (jobber i helsevesenet) Ringte kk for råd, og de ville ha meg opp. Sparketesten var fin, så det var jo flott. Men da vi skulle inn til legen (som vi venta 3 timer på) Var det eneste hun kunne si:" La meg ta på mine magiske briller så skal jeg se hva som er gale med deg.. fnis fnis.. " Jeg ble helt paff! min mann og.. og han pleier ikke få meg seg så mye.. Hun hadde ikke noe å si.. Jaja sa jeg, det var jo bra barnet hadde det bra...men.. ÅÅÅÅ sa hun, er det derfor du er her? Mer haddde hun ikke å si.. Følte meg som verdens største dust.. og hypokonder..
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Skulle tro hun pratet til et barn........
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Herregud for en lege! Jeg hadde klikka! Tok hun blodtrykket ditt? Høyt BT og protein i urinen er jo første tegn på svangerskapsforgiftning!! Herregud altså, enkelte folk burde IKKE bli leger!! For en oppførsel!! Uhørt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå