Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Del Skrevet 9. november 2006 Hva synes dere om det? Tenker på å kalle datteren min det,men er litt usikker på reaksjoner fra folk. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. november 2006 #2 Del Skrevet 10. november 2006 Er ikke det et tegneserie-navn, eller tenker jeg bare på Nemo? Synes ikke det var så veldig bra nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. november 2006 #3 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg syns Nemi er kult jeg. Det er jo flere som heter Ayla, og det er jo egentlig en technogruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 11. november 2006 #4 Del Skrevet 11. november 2006 Jenta vår skulle egentlig hete Ayla (etter hovedpersonen i Hulebjørnens klan) men sambo har vert forlovet med ei som heter Laila så det ble litt for likt Men hun fikk navnet Nemi og jeg synes det er kjempetøft jeg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 Veldig fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Del Skrevet 16. november 2006 Nei. Nemi liker jeg ikke. Ikke som navn på et barn. Det blir so å tattovere noe veldig populært-et kinesisk tegn eller noe. Veldig banebrytende, kult i tiden og noe som alle har, men om femten-tyve år er det ikke så kult.. dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå