Gå til innhold

Hva tror dere det blir?

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er jeg blitt gravid med tredjemann. Jeg er 7 uker på vei i morgen. Jeg er foreløpig ikke morgenkvalm. Første gangen var jeg litt morgenkvalm innimellom, jeg husker at kvalmen begynte allerede i 6.uke, og det ble jente. Jeg pleier alltid å ta meg morgenkaffe, men da jeg var gravid første gangen orket jeg ikke morgenkaffe de første 4 månedene. Andre gangen slapp jeg å få morgenkvalme og fikk aldri avsmak på morgenkaffe og da ble det gutt. Nå har jeg som sagt ikke blitt kvalm om morgenen, og foreløpig har jeg ikke fått avsmak på kaffe, så jeg lurer på om jeg venter en gutt til. Jeg kan føle meg litt småkvalm om kvelden, men langt fra så kvalm at jeg føler trang til å kaste opp. Kaste opp gjorde jeg av og til om morgenen i det første svangerskapet. Hva tror dere det blir?

Jeg hadde siste menstruasjon den 22. september, jeg tror det avgjørende samleiet som resulterte i graviditeten fant sted den 6. oktober. Dvs. akuratt to uker etter 1. dag mens. Treffer man på eggløsningen blir det som regel gutt, men har man flere samleier før eggløsningen blir det ofte jente. Jeg tror ikke vi hadde hatt samleie på noen dager før den 6. oktober. Jeg skulle hatt mensen igjen 18-22. oktober. Så jeg lurer på om sjansene er store for at det blir en gutt til.

Fortsetter under...

Venter nr 3 og alle mine svangerskap har vært forskjellige. Første gang var jeg i kjempeform, andre gang litt kvalm og dårlig, og denne gang kjempedårlig de første 4 mnd. Har 2 gutter fra før og denne gang blir det jente. Så det er nok vanskelig å si.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...