Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søker en blid og hyggelig dagmamma til Amalie fra januar 07 i området Sandaker/Nydalen eller omegn. Søker for 4-5 dager i uka, og du må gjerne være litt fleksibel når det gjelder arbeidstider da jeg er student.

Amalie blir ett år i feb. 07, og er glad i selskap, så du må gjerne ha flere dagbarn. Referanser er ønskelig.

Ta gjerne kontakt på mail

[email protected]

Snakkes.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7028348-s%C3%B8ker-dagmamma-fra-jan-07/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei hei!

Dagmamma ledig på etterstad. Passer ingen barn nå, men tenkte å begynne som dagmamma for to barn etter nyttår.

Bor i leilighet på ca 60m2 i etterstadkroken, svært barnevennlig område, med flere lekeplasser utenfor.

Om dette høres interessant ut, så ta kontakt pr e-mail; [email protected]

mvh Anette Søtorp

Jeg er ei jente på 21 år, kommer egentlig fra Brandbu, men bor nå på Kringsjå i Oslo sammen med min samboer.

Fra begynnelsen av Januar kan jeg være dagmamma for ditt barn ! (Innkjøring kan skje i slutten av desember.)

Jeg har nå jobbet i cirka ett halvt år som vikar i forskjellige barnehager i Oslo. Men ønsker nå å jobbe litt som dagmamma igjen i en periode, ihvertfall fram til sommeren, muligens også lenger, hvis det er behov.

Jeg søker derfor 2-3 barn i nærheten som jeg kan passe hjemme hos "dere", da våres leilighet er litt liten, å ikke så veldig barnevennlig.

Alder på deres barn spiller ingen rolle, jeg kan ha alt fra 0-5 år.

Min arbeidstid er ca. 0800 til ca 1600, men det kan også avtales nærmere, jeg er ganske fleksibel. Jeg har tenkt til å jobbe hvitt, pris kan vi bli enig om, men markedspris for fulle uker er ca 6000 kr i mnd.

Utdanning:

9 årig grunnskole, GK Helse og Sosialfag, Omsorg Vk1, Ambulansefag Vk1.

Jeg tar nå Barne- og ungdomsarbeiderfaget som internettkurs på kveldstid. (Flott visst dere har tilgang til internett, da jeg kan jobbe med skolen da barna sover.)

Jeg har jobbet 1 år i barnehage 03/04 og vært dagmamma for to gutter på 1,5 år, vinteren våren og sommeren 06. Har hatt litt praksis i ambulanse og litt på sykehjem.

Mine interesser er:

Barn, sykling, bøker, musikk, turer, brodering, data, kjæresten min.

Håper dette høres interessant ut.

Ønsker svar på mail, da det er enklere for meg.

Håper vi snakkes!=)

Mvh

Siv Anita Wien

(Kontakt meg på mail: [email protected])

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...