Gå til innhold

April: Ørebetennelse igjen.......................

Anbefalte innlegg

Er så lei av medisiner i "hytt og gevær". Er jo noe hele tiden, tror ikke snuppa har tålt overgangen fra en hjemmetilværelse ut til dagmamma og nå barnehage. Har jo vært noe helt siden det.. Ørebetennelser, bronkitt, staffelykokker, sopp i munn, astma og nå ørebetennelse igjen. Tror hun er lei medisiner nå gitt, men men det er noen som har det værre også, får jo tenke sånn.

Vi får jo aldri vært en uke sammenhengende på jobb. Har jo vært 6 uker sykmeldt i forbindelse med bukplastikken også. Fikk forresten vært 2,5 uke på jobb sammenhengende etter det.....ja ja det var min lille klagesang for i dag;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7028247-april-%C3%B8rebetennelse-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, når jeg hører om alle sykdommene her inne er jeg glad vi er hjemme..og ikke i barnehage og dagmamma... Har ikke hatt noe sykdom vi!! -Men er vel ikke det rette å si når noen er mye syke... Det høres forferdelig slitsomt ut å ha så mye sykdom på så kort tid!! Og virker som om noen suger til seg alt som går an å få av sykdommer... huff..får trøste deg med at en dag må det jo ta slutt... -sykdommene altså... God bedring til snuppa di!! Håper hun blir fort frisk igjen!!!

Ja kjenner meg igjen på det der. Det virker faktisk som om dei suger til seg all sykdom på en gang. Det kommer på rekke og rad - men til slutt så stabiliserer det seg. Lover!!! ;)

God bedring til minste jenta og så får du prøve å gjøre noe nyttigt mens du er hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...