Gå til innhold

Er det greit jeg blir her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.....

Har også termin 12.12...lurer på hvordan du "gikk fram" for å bli satt i gang så tidlig..?? Var det i samråd med lege eller jordmor (begge?) lurer fordi jeg har slitt mye hele svangerskapet selv, fysisk og psykisk. Og så lurer jeg på om du er blitt fortalt ca hvor stor babyen da blir når den blir født? Har du tatt ekstra ultralyd?

Blir veldig glad for svar..... Og lykke til c",)

Annonse

Har vært en tøff og lang kamp... har vært innlagt på sykehuset de siste dagene pga mye smerter... De kunne ikke finne ut hvorfor... Da jeg led av depresjoner før svangerskapet begynte smertene å gjøre meg så sliten at jeg nesten nådde bunnen.. Møtte først leger og jordmødre uten forståelse... men i går kom det en engel av en jordmor på rommet mitt og fant ut hvem lege som kunne ha forståelse for dette...

Fikk snakke med henne i dag og hun skjønte at jeg ikke orket mer... så hun ville sette meg i gang fredag om 2 uker.... da er bebisen 37 uker...

Vet ikke hvor stor bebisen er da, men nå ligger hun akkurat på gjennomsnittstreken...

Bare stå på... Husk at det er bare du som vet hvor mye du orker..

=0)

Det er akuratt det jeg er redd for.... at ingen forstår...men jeg har gått til psykolog og han ville snakke med legen min i morgen, har vært deprimert siden i sommer, hatt mye plager og sover ikke om natten...!! Men takk for at du svarte, godt å se at jeg ikke er alene

Tusen takk

Annonse

Er så godt å høre... er deilig å ha en dato og forholde seg til ja for da har jeg ekstra styrke til å komme meg igjennom smertene med.... Var værre da jeg levde i uvisshet... og siden jeg er førstegangs kunne det jo hende at jeg gikk over tiden i tillegg.... nei uff..... er gla nå....

Men nå blir jeg litt nervøs i stedenfor da det ikke er så lenge igjen... he he... Skal ikke være lett dette nei..

Snille desemberdamer =0)

Er koselig her...

Det er jo egentlig en desemberbaby du har, og har du vært her til nå skal du selvfølgelig fortsette å være her!! : )

Dessuten er det jo flere desemberbabyer som har bestemt seg for å komme ut allerede, og det kan vi jo bare ikke nekte dem?!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...