Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 Snuppen på 9 mnd kaster opp når han får 8 mnd glass med biter i....vet ikke hva jeg skal gjøre?? Har prøvd å mose de bitene, men det gikk ikke i dag:(
krish Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Har lignende problem her i huset. Han brekker seg og spytter ut igjen 8 mnd glass. Men han spiser brød og gaffelgnikka middag, så helt konsekvent er han jo ikke på biter.... Jeg prøver bare jevnlig med glassa. En dag tar han de kanskje, hvis ikke så får det bare være. Han liker de andre glassa og alt mulig annet. Noen barn trenger litt "modningstid" på mat med klumper.
Sjokoholikern Skrevet 9. november 2006 #3 Skrevet 9. november 2006 Samme her... babyen vår på 8,5mnd klarer ikke mat med biter i, men sånn var pappan hans også når han var liten. han og søstra fikk finmost mat til de var rundt året =) mens andre unger i området, som er yngre, tygger og koser seg med mat med biter i!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hadde samme problem:/ Ente med at vi forsatte med 6mnd glass. Får det noen ganger anda. Etter at han begynte å like litt skive, så gå det lettere med bitene i glasset.
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Min gutt på 8 mnd tar heller ikke 8 mnd glassene.Nesten ikke 6 mnd heller.Lager det meste (middagen)selv og finmosser alt.Spiser ikke brød heller.Får han en bit brekker han seg og kaster opp igjen...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 det kan ikke være for det er melk i noen av dem? Ser på et av mine (fløtestuet kalkun) så er det både skummet melk og fløte....... kan det ha noe å si???
tvilling73, 05/07 Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 Sånn er det her også, jeg har en stavmixer med kniv og en med visp, moser maten der. Skal jeg ut så tar jeg med 6mnd glass.. 8 mnd glassene er jo mye bedre på smak enn 6 mnd syns jeg, derfor moser jeg slik at hun skal venne seg til nye smaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå