Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såvidt tittet i butikkene, men det er jo så mange å velge mellom! Noen som har erfaringer og gode råd om hva vi bør kjøpe? Venter ei lita tulle i mars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har vogn fra da jeg fikk min første... Å da kjøpte jeg en flonka ny emuljonga vogn. Har vært stor fornøyd med den, og kan absolutt anbefale den til andre.... Er så kjekt med duo vogner for da har du en vogn så lenge du trenger =)

Skrevet

Hei! Vi kjøpte vogn forrige helg :) Emmaljunga smart duo combi ;) Har ikke så mye erfaring og dele da jeg også har termin i mars ;)

Skrevet

Vi har kjøpt vogn. Kjøpte Mutsy urban rider. Gleder meg veldig til å begynne å bruke den =)

Skrevet

Kjøpte simo duo vogn i oktober. Kjempe fin:)

Skrevet

Vi har også kjøpt vogn. Kjøpte Quinny freestyle comfort 3xl, med dreamibag. Vi venter ei jente i slutten av mars, og tenkte å brukte bagen til jenta ikke vil ligge lenger i den, da bytter vi over til sportsvogndelen. Synes denne vogna passer veldig godt til oss som venter barn rundt denne tiden :)

Skrevet

Vi har vogn etter nr 2, så den står klar :-)

Hadde Brio kombivogn til den eldste og Simo kombi til nr 2.

Simo er ei flott vogn som jeg absolutt kan anbefale!!!

Hadde ville valgt kombi, hører MANGE som angrer på kjøp av duo-vogn.

Men det er vel en smakssak.

Skrevet

Jeg har en Simo Combi Xtra fra i fjor, og er superfornøyd med den! Litt tung å ha med seg i bil, men på veien er den utolig god å kjøre. Veldig god plass i den også, både til baby og varer=) Bagen er vel den største på markedet i combivogner tror jeg.

Men siden vi får så tett må jeg nok til pers i babybutikkene igjen, denne gang på jakt etter søskenvogn. Har bestemt meg for en Herqules Raptor Twin, gleder meg til vi skal handle den inn=) Koster litt, men en god vogn er verdt pengene!

Skrevet

Også kjøpt Quinny freestyle comfort 3xl med dreamibag. Skal føde i februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...