Gå til innhold

ULTRALYD PÅ KONGSVINGER

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innkallelse til ultralyd på kongsvinger sykehus i dag. Skal dit 19 desember. Det blir skikkelig julegave å få se babyen sin. :)

Men det jeg lurer på er hvordan det er med bilder på Kongsvinger?

Det sto i en av informasjonsskrivene der at jeg får med meg et bilde hjem om vi vil det, mot at vi betaler 20 kr. Men jeg vil jo ha flere enn 1 bilde da.

Er det noen her som har fått flere enn 1 bilde?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7027866-ultralyd-p%C3%A5-kongsvinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Vi var på ultralyd nå i august. Det var helt topp. Hun som utførte ul'en var veldig dyktig, forklarte og viste. Hun fekk fram så gode bilder at selv vi uerfarne ikke hadde problemer med å se hva de forskjellige bildene viste. Vi fikk ett flott bilde i 3D av gutten vår (tror det er det du betaler for), så fikk vi 5 andre bilder i 2D. Dette fikk jeg uten å spør. Men ikke vet jeg hva som er vanlig praksis.

Lykke til, du har masse å glede deg til:)

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Vi fikk med 7 bilder og betalte 50 kr for dem! Kjempeflinke var dem. Har også vært inne på kontroll etter dem trodde at jeg hadde premature rier. Da var det en lege som u tførte u l. Veldig hyggelig han også...åsså fikk vi nye bilder. :) Har ligget ett døgn der, og alle jeg møtte var rolige, behagelige mennesker. Veldig omsorgsfulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...