Gå til innhold

Juni: Teodor er så urolig


Gjest

Anbefalte innlegg

Teodor har vært så urolig i flere netter nå, vrir seg og sutrer i søvne, ingenting vi gjør hjelper :(

Han holder på få 1 tann nede i munnen, men der har det stoppet opp. Han har ikke klaget noe på det.

I hele dag har han vært sutrete og ikke seg selv, han er alltid så blid!

Så tar jeg tempen på han,og gutten har jo feber! Syns han var så varm... Uff :(

 

Hva kan det komme av? Ska gi han en stikkpille paracet nå, for første gang... Syns det er litt skummelt jeg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Staaaaaaakkars Teodor!! Ikke noe moro når disse små har feber! Syntes det er super skummelt selv! Takk og lov for paracet! Så slipper de å ha det så ubehagelig! Du skal ikke se bort ifra at det er tann til som er på vei, for de 2 første kommer som regel ganske tett! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så lei seg stakkars, blank i øynene og bare ikke seg selv idag :(

Han fikk en stikkpille, og nå sovnet han, tidlig til han å være.

Jeg skal bort i morgen, pappa`n hans og han skal ha guttedag, har så dårlig samvittighet for å dra fra han :(

Håper en god natts søvn hjelper, håper han får sove skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hjelper nok helt sikkert med en paracet. dukan vel gi opptil 3 i døgnet. når min teodor har plagdes med tenner har han faktisk også hatt feber. enkelte dager har han fått 1-2 paracet. og det har virket godt på han. dentinox har ikke hatt noen effekt i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du spør :) Feberen hans gikk fint ned etter en stikkpille med paracet i gårkveld :) Men han var urolig i natt også :(

Gråter i søvne, så lei seg stakkars... Vrir seg og sutrer i søvne.

Vært bra i dag, litt sutrete i formiddag, spent på natta. Har kjøpt sånn middel for å smøre på tannkjøttet, håper det hjelper han litt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Stakkars! Og jeg kan tenke meg det knuser hjertet ditt å høre på han små gråte i søvne! =) Er det Dentdox (eller noe i den duren, gidder ikke reise meg for å finne flasken for å sjekke skrive måte! =)) du har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dentox eller noe sånt ja, brukte det litt i natt, vet ikke om det hjalp, eller om han bare ble så utslitt av å gråte at han sovnet. Han gråt masse i natt, ikke sutre-gråt, men skikkelig lei seg / vondt gråt.

Det knuser hjerte mitt :(

Ingenting vi gjør hjelper visst. Sambo tok han med seg opp, de satt bare å snakket og koste seg en stund, da ble det greit. Men så begynte gråten igjen :(

Var nok den verste natta så langt.... Han vil ikke ha smokken eller noe... Vet ikke om det er magen eller tann eller hav det er jeg.... Tar han nok med til helsestasjonen på tirsdag.

 

I natt sover han hos farmor og farfar, sambo og jeg har vært på innflyttingsfest hos min søster. Har sååå dårlig samvittighet for at Teodor ikke sover hos oss i natt :(

Vil at han skal være sammen med mamma når det er sånn!

En trøst er at farmor er sykepleier og farfar jobber også på sykehuset, og at de har tvillinggutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...