Gå til innhold

HEI Jane_87 =) SKravletråd for oss her...

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har skilte foreldre så mora mi og jeg flytta til Gudbrandsdalen da jeg var lita. Pappa bor i Møre og Romsdal. Jeg traff samboeren min i hjembygda oppi Gudbrandsdalen for 2.5 år siden. Og vi forlovet oss for 1 år siden. Nå planlegger vi å få barn. Forhåpentligvis så blir det også en skikkelig plass å bo snart også ;-)

Jeg går på høgskole utenfor Ålesund der jeg studerer til barnevernspedagog. Men det blir nok bare dette første året da jeg er KJEMPEskolelei... =)

hhih :P takk :D

litt om meg?

vel. er 87 mod, blir 19 lille julaften ;P bor på hedmarken, sammen med sambo, to katter, to mus, og en hel del fisk :P

slutta på pilla i juli, pga daglige blødninger av pilla. mens kom den 28 juli, testa pos den 28 aug,. er 14+6,

sliter litt psykisk, men har det ellers bra.. :D

allti øsnket å bli ung mor, kanskje fordi min mor er en ung firebarnsmor? ikke vet jeg

Annonse

jau.. går seg til.. det som mest fikk meg på beina igjen, eller hvertfall å klare å se fremover, var vel den pos. testen jeg tok.. men men..

kommer straks tilbake, sambo har nett lagd mat så må spise litt..

kan fortelle mer om det psykiske etetrpå, om dere vil..

ti min ca

Annonse

Så lenge ja. Har bare 3 mnd bak meg jeg da. Men har prøvd i 2 prøveperioder som du ser bak nicket mitt =) Synes det er lenge nok... *sukk* Så synes litt synd på deg. Men jeg er litt innpå Bli Gravid-siden også. Og der er det folk som har opptil 20 prøveperioder/måneder bak seg, eller mer. Altså nesten 2 år... uæææ

neh, vil ikke ha no stakkars.. min historie kan hjelpe andre til å ungå, eller skjønne hva de lever i.. kan finne en link, fra skravle, og kopiere det jeg skrev der.. fikk oppfordring fra jentene en natt, og fortelle, så andre kanskje kunne unngå.. så kan kopiere den, så kan du lese..

her er utdraget jeg skrev om jeg selv på skravle.. og husk, ikke noe stakkars.. har en sterk historie ja, men har det ganske greit per i dag :)

nå ble jeg oppfordra ja.. kan i første omgang begynne med grove trekk... alt begynte da jeg var elleve.. voldtekter... mange av de, vet ikke hvor mange. endte med at jeg ble gravid, i en alder av tolv.. tok senabort i femte mnd, 18 mai i 2000... aborten ble startet som en fødsel.. så i teorien er jeg andregangsfødende... joda.. jeg har tilsammen blitt voldtatt av fire gutter oppigjennom.. psykisk og fysisk misbrukt av eksen min, det verste var det psykiske.. dette forholdet kom jeg meg ut ifra for under et år sida..

etter aborten og de første voldtektene ble jeg avvist av BUP. hadde ikke grunn nok til å få psykologisk hjelp het det seg visst..

men i vinter knakk jeg.. havna på lukket avd, selvskader, depresjoner, ja you name it.. var hos fastlegen 30 januar, sendte henvisning til psykolog. første psyk. time 15 feb, andre den 17, tredje den 22 da jeg ble lagt inn.. '

begynte på medisiner, antidepressiva, beroligende, og antipsykotika.. men nei, jeg er ikke gal..

fikk meg i sommer verdens herligste kjæreste elleve år elde enn meg :D men vi har det toppers. mamma klarte å og fikse et unikt tilbud til meg, på et krisesenter der de egentlig ikke sku ta inn meg, pga jeg bodde ikke i området, men fik komme inn.. første møte 27 juli, andre gangen 27 aug, og da var jeg der en uke :) det hjalp meg til å komme skrittet videre.. der var jeg da jeg fant ut at jeg var gravid..

dette krisesenteret ble en ny start for meg.. kuttet på alt som het medisiner da jeg fant ut at jeg var gravid, så er i dag fri for det, men røyker for å holde meg rolig..

skal tilbake på dette krisesenteret for en uke, drar den 12 nov :)

så.. jeg er på vei oppover, og gleder meg til at barnet mitt blir født :) og vet jeg kommer til å bli en god mor... kanskje fordi jeg er så glad i barn? nei jeg vet ikke.. men barnet kommer med stor glede ;)

*Julie*venter mai barn :D

det er mye ja, og det meste er skjult.. var det jeg starta den tråden med, om hvor mye vold det egentlig finnes i norge, på alle mulige måter..

men har en fantastisk samboer, to helrige katter, og to søtemus som får hverdagen til å gå. og den lille inne i meg :D

hmm.. hun moren din? ble litt frusrtert når jeg leste det, for sier jo ikke sånn på den måte,, kan gi råd og sånn, det er jeg takknemlig for at min mor gjør, men det finnes da grenser og..

uff.. du har da ditt eget valg, valget erikke hennes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...