Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 #1 Skrevet 9. november 2006 mi jente må ta jern, da hun ble for tidlig født. Men etter at vi begynte med jern, har hun fått løsere avføring enn før, og lurer på om det er andre som har opplevd dette??
mammaen til G & A Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Alle barn i USA som ammes faar ekstra vitaminer og jern. Saa snuppis her faar fortsatt vitamin + jern hver kveld. Men hun har ikke faatt loesere avfoering av det, og jern er ikke kjent for aa gi loesere mage, det er heller det omvendte - ihvertfall paa voksne.. Kanskje det er annerledes for barn?
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2006 Jeg spurte helsesøster om dette i dag, men hun kunne ikke svare... Jeg vet også at det gir treg mage på voksne, derfor eg lurer....
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 9. november 2006 #4 Skrevet 9. november 2006 Hei! Datternen måtte også ta jern. Hun ble noe tregere i magen. Det er vel det mest vanlige...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hvorfor får alle barn i USA som ammes ekstra vitaminer og jern? Er det helsemyndighetene som mener det? Og i så fall, hvorfor det? Skulle jo tro at de som ammes får i seg det de trenger?
Arb.ledig husmor Skrevet 9. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2006 Var det jeg også trodde...
Mamman¤til¤Jentepåsnart4 Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 jeg fikk også beskjed om å gi jern til jenta mi, hun fikk veldig vondt i magen, så jeg fikk tatt en blodprosent for å se om hun trengte det, og det gjorde hun ikke. så vi slutta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå